McLaren: "Kaikki voi mennä kammottavasti pieleen seuraavassa kisassa"
Lewis Hamiltonin Kanadan voitosta huolimatta McLaren-tallipäällikkö Martin Whitmarsh varoittaa, että kaikki voi mennä pieleen vaikka heti seuraavassa kisassa.
– Lewis on todella huippuiskussa näillä renkailla, jotka ovat todella haastavat. Hän vain napsautti ne päälle ja monissa tilanteissa näki kuinka hän piti yllä ja hallitsi eroa Fernandoon (Alonso). Jos kannustimme häntä, hän saattoi yhtäkkiä tehdä purppurasektorin, tallipomo sanoi F1-toimittaja Adam Cooperin mukaan.
– Se oli todella ansaittu (voitto). Hän on ollut epäonninen tänä vuonna ja hänellä pitäisi olla jo voitto tai kaksi ennen tätä.
Seitsemäs voittaja seitsemässä osakilpailussa on hienoa lajille, pomo sanoo, joskaan ei kieltäytyisi dominoivasta johtoasemasta.
– Tämä on hienoa, juuri niin kuin pitääkin olla. Olen iloinen F1:lle. Olisi hienoa vetää turvallisesti kaulaa mestaruussarjassa, mutta niin ei tule käymään. Tämä on epätavallinen kausi ja luulen, että se tulee olemaan sitä loppuun asti.
– Me lähdemme täältä Lewisin johtaessa sarjaa, mutta me emme aio laittaa nyt vakionopeudensäädintä päälle. Kuka tietää, kaikki voi mennä kammottavasti pieleen seuraavassa kisassa.
LUE MYÖS:
- Valtteri Bottas onnistui Barcelonan harjoituksissa – kärjessä äärimmäisen tasaista
- Monacon kiista syvenee – McLaren ja Red Bull vastustamassa FIA:n ratkaisua
- FIA kumosi rangaistukset – Monacon GP:n palkintokoroke uusiksi
- Erno Kostamon leikkaukset onnistuivat – pääsee pian palaamaan Suomeen
- Useat F1-tallit vaihtavat kuljettajaa Barcelonassa – nämä tulokkaat saavat näyttöpaikan
- Lewis Hamiltonilta varoitus Kimi Antonellille: ”Aion tehdä kaikkeni”
- Kuvat: F1-talli juhlistaa jalkapallon MM-kisoja näyttävällä erikoisvärityksellä
- F1-tallit pääsivät sopuun – moottorisäännöt muuttuvat jo ensi kaudeksi
- F1-kuskeja odottaa tukalat oltavat Barcelonassa
- SuomiF1 Podcast: Onko tässä F1-sarjan tylsin talli? – ”Jää jopa Cadillacin taakse”
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Cadillacin johtaja teki kantansa selväksi Valtteri Bottaksesta
- Rangaistus tuli – Cadillacin historian avauspiste romukoppaan
- Suomalaiskuski palaa USA:n rallicrossradoille – alla F1-autoakin nopeammin kiihtyvä laite
- Valtteri Bottaksen Monacon GP päättyi keskeytykseen – talli paljasti syyn
- Valtteri Bottas onnistui Barcelonan harjoituksissa – kärjessä äärimmäisen tasaista
- George Russellilta katkera tilitys Monacossa – Mika Salo ei niele tallin selitystä
- Erno Kostamo loukkaantui vakavasti Mansaarella – huojentava päivitys: ”Välitöntä hengenvaaraa ei enää ole”
- F1-kuskeja odottaa tukalat oltavat Barcelonassa
- MM-rallin järjestäjä vihjaa yllätyksestä: Ott Tänak saatetaan nähdä lähtöviivalla
Lewis Hamiltonin Kanadan voitosta huolimatta McLaren-tallipäällikkö Martin Whitmarsh varoittaa, että kaikki voi mennä pieleen vaikka heti seuraavassa kisassa.
– Lewis on todella huippuiskussa näillä renkailla, jotka ovat todella haastavat. Hän vain napsautti ne päälle ja monissa tilanteissa näki kuinka hän piti yllä ja hallitsi eroa Fernandoon (Alonso). Jos kannustimme häntä, hän saattoi yhtäkkiä tehdä purppurasektorin, tallipomo sanoi F1-toimittaja Adam Cooperin mukaan.
– Se oli todella ansaittu (voitto). Hän on ollut epäonninen tänä vuonna ja hänellä pitäisi olla jo voitto tai kaksi ennen tätä.
Seitsemäs voittaja seitsemässä osakilpailussa on hienoa lajille, pomo sanoo, joskaan ei kieltäytyisi dominoivasta johtoasemasta.
– Tämä on hienoa, juuri niin kuin pitääkin olla. Olen iloinen F1:lle. Olisi hienoa vetää turvallisesti kaulaa mestaruussarjassa, mutta niin ei tule käymään. Tämä on epätavallinen kausi ja luulen, että se tulee olemaan sitä loppuun asti.
– Me lähdemme täältä Lewisin johtaessa sarjaa, mutta me emme aio laittaa nyt vakionopeudensäädintä päälle. Kuka tietää, kaikki voi mennä kammottavasti pieleen seuraavassa kisassa.