Pomo Hamiltonin jatkosta: "Spekulointia tallin ulkopuolella enemmän kuin sisäpuolella"
Tallipäällikkö Martin Whitmarsh kertoo uskovansa, että Lewis Hamilton jatkaa McLaren-tallissa.
– Spekulointia on tallin ulkopuolella paljon enemmän kuin sisäpuolella. Me olemme keskittyneet voittamaan kisoja sekä mestaruuden. Lienee hyvin ilmeistä, että me nautimme työskentelystä Lewisin kanssa. Uskoisin myös, että Lewis nauttii olostaan tallissa. Meillä on siis syytä odottaa, että sama jatkuu, Whitmarsh sanoi Sky Sportsille.
– Hänellä tulee olemaan monia vuosia edessään. Hän tulee saavuttamaan monia hienoja voittoja. Minä uskon, että hän saavuttaa niitä tässä tallissa.
Yhtiön hallituksen puheenjohtaja Ron Dennis sanoi viikonloppuna toivovansa Hamiltonin jatkavan, mutta vihjaili, että nykyisessä taloudellisessa tilanteessa kuljettajan palkka tulisi kokemaan leikkauksen.
LUE MYÖS:
- Kreikan MM-ralli 2026: Aikataulu, tulokset ja tv-lähetykset
- Max Verstappenin pinna paloi – näytti George Russellille keskisormea
- Valtteri Bottas väläytti vauhtiaan – sitten auto roihahti liekkeihin
- MM-rallissa hirvittävä vaaratilanne – ”Toivon, että ette astu enää yhdellekään erikoiskokeelle”
- Oliver Solberg ajoi jälleen ulos – MTV:n asiantuntija: ”Täysin anteeksiantamatonta”
- EK5: Sami Pajarille valtava takaisku – Ford-kuski nappasi uransa ensimmäisen pohja-ajan
- Jättihuhu: Max Verstappen vaihtamassa McLarenille?
- Valtteri Bottas sai hyviä uutisia ennen Itävallan GP:tä – yksi huoli silti varjostaa Cadillacia
- Helle koettelee F1-kuljettajia Itävallassa – poikkeusjärjestelyt käyttöön
- Toyota lähettää Ott Tänakin Rooman EM-ralliin Rally2-autolla
- Maailman huiput jäivät nuolemaan näppejään Yhdysvalloissa – suomalaiskuski juhli uransa suurinta voittoa
- Kreikan MM-ralli 2026: Aikataulu, tulokset ja tv-lähetykset
- Valtteri Bottas nimesi suurimman ongelmansa Cadillacin ratissa
- Oliver Solberg ajoi jälleen ulos – MTV:n asiantuntija: ”Täysin anteeksiantamatonta”
- Robin Räikkönen: ylivoimainen näytös!
- Toyota lähettää Ott Tänakin Rooman EM-ralliin Rally2-autolla
- Kova F1-huhu: Red Bullin suojatti nousemassa kuninkuusluokkaan
- Jättihuhu: Max Verstappen vaihtamassa McLarenille?
- Jättiuutinen rallin MM-sarjasta – pääluokan tulevaisuus sai ratkaisun
- Helle koettelee F1-kuljettajia Itävallassa – poikkeusjärjestelyt käyttöön
Tallipäällikkö Martin Whitmarsh kertoo uskovansa, että Lewis Hamilton jatkaa McLaren-tallissa.
– Spekulointia on tallin ulkopuolella paljon enemmän kuin sisäpuolella. Me olemme keskittyneet voittamaan kisoja sekä mestaruuden. Lienee hyvin ilmeistä, että me nautimme työskentelystä Lewisin kanssa. Uskoisin myös, että Lewis nauttii olostaan tallissa. Meillä on siis syytä odottaa, että sama jatkuu, Whitmarsh sanoi Sky Sportsille.
– Hänellä tulee olemaan monia vuosia edessään. Hän tulee saavuttamaan monia hienoja voittoja. Minä uskon, että hän saavuttaa niitä tässä tallissa.
Yhtiön hallituksen puheenjohtaja Ron Dennis