McLaren Hamiltonin puhutteluun pettymyksen jälkeen – "Noudatin tiimin neuvoa"
Lewis Hamilton sijoittui sunnuntaina Monacon GP:ssä viidenneksi aloitettuaan kolmannesta lähtöruudusta. McLaren-kuskilla on ollut kaudella vauhtia, mutta kisoissa se ei ole vielä näkynyt voittoina.
– Minulla on sellainen olo, että olen paremmassa tilanteessa kuin koskaan aiemmin. En tee virheitä ja se tuntuu upealta. Mutta me emme ole saaneet vielä viikonloppua, jossa jotain ei ole mennyt väärin, Hamilton sanoi The Telegraphin mukaan.
Sanomalehden mukaan Hamiltonin suunnitelma meni osittain pieleen jo lämmittelykierroksella, jonka aikana muutettiin kytkimen asetuksia.
– Suunnitelmani oli ohittaa (Nico) Rosberg ja haastaa kärki. Noudatin tiimin neuvoa – minun on luotettava heihin – ja päästin kytkimen, eikä auto vain kulkenut. Ei ollut vääntöä, ei vetoa.
– Sanoin heille jälkeenpäin, että ”me emme voi antaa muiden tehdä upeita startteja samalla kun me emme onnistu siinä”. Olin onnekas, etten menettänyt kolmatta sijaa.
LUE MYÖS:
- Rallilegenda Sébastien Loeb haastaa suomalaiskuskit EM-sarjassa
- F1-legenda löi pöytään kovan arvion Lewis Hamiltonista
- Lehti: Toyotan kulisseissa kuohuu – suomalaiskonkari ulos!
- F1-kulisseista jysähti väite: Max Verstappen sai tarjouksen Mercedekseltä
- Monacon GP:n jälkipyykki jatkuu – huipputallit haastavat FIA:n päätöksen
- Belgian GP 2026 – F1: Aikataulu, ohjelma, tv, tulokset
- Viron MM-ralli 2026: Aikataulu, erikoiskokeet, osallistujat ja tv-lähetykset
- Maksoiko George Russellin ja Kimi Antonellin kamppailu Mercedekselle voiton? Talli harkitsee nyt muutoksia
- MM-tilanne voi avata Max Verstappenille ulospääsyn Red Bullilta
- Upea ele Mika Häkkiselle – McLaren kunnioitti suomalaislegendaa näyttävästi
- Nyt puhuu Kalle Rovanperä: näin ura jatkuu – iso päätös tehty
- Lehti: Toyotan kulisseissa kuohuu – suomalaiskonkari ulos!
- F1-legenda löi pöytään kovan arvion Lewis Hamiltonista
- Upea ele Mika Häkkiselle – McLaren kunnioitti suomalaislegendaa näyttävästi
- F1-kulisseista jysähti väite: Max Verstappen sai tarjouksen Mercedekseltä
- Lewis Hamilton mukana mestaruustaistelussa? Toto Wolff antoi selvän vastauksen
- MM-tilanne voi avata Max Verstappenille ulospääsyn Red Bullilta
- Viron MM-ralli 2026: Aikataulu, erikoiskokeet, osallistujat ja tv-lähetykset
- Rallilegenda Sébastien Loeb haastaa suomalaiskuskit EM-sarjassa
- Maksoiko George Russellin ja Kimi Antonellin kamppailu Mercedekselle voiton? Talli harkitsee nyt muutoksia
Lewis Hamilton sijoittui sunnuntaina Monacon GP:ssä viidenneksi aloitettuaan kolmannesta lähtöruudusta. McLaren-kuskilla on ollut kaudella vauhtia, mutta kisoissa se ei ole vielä näkynyt voittoina.
– Minulla on sellainen olo, että olen paremmassa tilanteessa kuin koskaan aiemmin. En tee virheitä ja se tuntuu upealta. Mutta me emme ole saaneet vielä viikonloppua, jossa jotain ei ole mennyt väärin, Hamilton sanoi The Telegraphin mukaan.
Sanomalehden mukaan Hamiltonin suunnitelma meni osittain pieleen jo lämmittelykierroksella, jonka aikana muutettiin kytkimen asetuksia.
– Suunnitelmani oli ohittaa (Nico) Rosberg ja haastaa kärki. Noudatin tiimin neuvoa – minun on luotettava heihin – ja päästin kytkimen, eikä auto vain kulkenut. Ei ollut vääntöä, ei vetoa.
– Sanoin heille jälkeenpäin, että ”me emme voi antaa muiden tehdä upeita startteja samalla kun me emme onnistu siinä”. Olin onnekas, etten menettänyt kolmatta sijaa.