Kovalainen jälkimmäisestä McLaren-vuodestaan: "Mitä teinkin, aina jotain puuttui"
Heikki Kovalainen uskoo, että hän on nykyisin täysin eri kuljettaja kuin McLaren-vuosinaan. Caterham-kuski sanoo, että nyt hän saa joka prosentin irti autosta viikosta toiseen.
– Formula ykkösissä kuka vain pystyy saamaan autosta 95 prosenttia irti, sillä täällä on paljon hyviä ajajia, jotka ovat varsin nopeita ja hyviä. Mutta ollakseen muita parempi, täytyy saada viimeinenkin prosentti tai prosentin puolikas autosta irti, Kovalainen sanoi F1-toimittaja James Allenin podcast-lähetyksessä.
Kovalainen sanoi, että moottoriurheilijat siinä missä muutkin urheilijat voivat olla hyvässä tai huonossa kunnossa. Kauden 2009 lopussa Kovalainen sanoo menettäneensa oman kuntonsa.
– Se oli monen asian summa ja pystyin tuntemaan, että en saa itsestäni kaikkea irti. Mitä ikinä teinkin, jotain aina puuttui. Se sai minut miettimään tilannettani. Tein monenlaisia muutoksia valmistautumiseeni ja nyt uskon pystyväni ajamaan tasaisesti maksimitasolla viikonlopusta toiseen.
LUE MYÖS:
- Mika Häkkisen tytär paljastaa: ”Käyn usein kisoissa ilman isääni”
- Red Bull löysi syyn Max Verstappenin keskeytykselle – ”Ei ollut mitään tehtävissä”
- Valtteri Bottakselle jälleen takaisku – Cadillac-pomolta rohkaiseva viesti
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Max Verstappenilta tutun näköinen tempaus – verrattiin heti Kimi Räikköseen
- George Russell vakuuttaa: ”Voin yhä voittaa maailmanmestaruuden”
- MM-rallin järjestäjä vihjaa yllätyksestä: Ott Tänak saatetaan nähdä lähtöviivalla
- Katalonian GP 2026 – F1: Aikataulu, ohjelma, tv, tulokset
- Espanjan GP 2026 – F1: Aikataulu, ohjelma, tv, tulokset
- Cadillacin johtaja teki kantansa selväksi Valtteri Bottaksesta
- Cadillacin johtaja teki kantansa selväksi Valtteri Bottaksesta
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Mika Salolta radikaali väite Viaplaylla: F1-tähti saamassa potkut – Niki Juusela ällistyi: ”Onko toi totta?”
- Valtteri Bottaksen Monacon GP päättyi keskeytykseen – talli paljasti syyn
- Rangaistus tuli – Cadillacin historian avauspiste romukoppaan
- Monacon F1-harjoituksissa rysähti – Ferrari aloitti vahvasti
- Valtteri Bottakselle avautumassa yllätyssauma? ”Yksi parhaista tilaisuuksista”
- Erikoinen välikohtaus Monacossa – Oscar Piastria ei päästetty F1-varikolle
- George Russellilta katkera tilitys Monacossa – Mika Salo ei niele tallin selitystä
- Jyväskylän SM-ralliin huippunimiä – mukana myös koomikko Ismo Leikola
Heikki Kovalainen uskoo, että hän on nykyisin täysin eri kuljettaja kuin McLaren-vuosinaan. Caterham-kuski sanoo, että nyt hän saa joka prosentin irti autosta viikosta toiseen.
– Formula ykkösissä kuka vain pystyy saamaan autosta 95 prosenttia irti, sillä täällä on paljon hyviä ajajia, jotka ovat varsin nopeita ja hyviä. Mutta ollakseen muita parempi, täytyy saada viimeinenkin prosentti tai prosentin puolikas autosta irti, Kovalainen sanoi F1-toimittaja James Allenin podcast-lähetyksessä.
Kovalainen sanoi, että moottoriurheilijat siinä missä muutkin urheilijat voivat olla hyvässä tai huonossa kunnossa. Kauden 2009 lopussa Kovalainen sanoo menettäneensa oman kuntonsa.
– Se oli monen asian summa ja pystyin tuntemaan, että en saa itsestäni kaikkea irti. Mitä ikinä teinkin, jotain aina puuttui. Se sai minut miettimään tilannettani. Tein monenlaisia muutoksia valmistautumiseeni ja nyt uskon pystyväni ajamaan tasaisesti maksimitasolla viikonlopusta toiseen.