Yksi F1-maailman vihatuimmista taas asialla: "F1 on vitsi"
Kimi Räikkösen ex-tallikaverina tunnettu Juan Pablo Montoya on entiseen tapaansa jakanut avoimesti näkemyksiään formula ykkösten saralla.
– Formula 1 kiinnostaa minua hyvin vähän. Okei, katselen kisoja. Mutta F1 on vitsi. On surullista, että niitä autoja rakennetaan. Katso nyt noita uusia nokkia, McLarenilta 2006 lähtenyt kolumbialainen valitti Motorsport Aktuellille.
NASCAR:ssa sittemmin vaikuttanut Montoya sanoo, että ei kadu päätöstään jättää F1-sarja taakse.
– En kadu sitä sekuntiakaan. Tietenkin minulla on lämpimiä muistoja formula ykkösistä, mutta en kaipaa sitä. Kaipaan kyllä joitakin ihmisiä siellä. Mutta entä kilpa-ajoa? En ollenkaan.
Erehdyttyään luulemaan hänelle viimeiseksi jäänyttä Yhdysvaltojen 2006 vuoden osakilpailua romuralliksi, hänen jatkonsa F1-sarjassa olisi ollut vaikeaa vaikka kaipausta olisikin ollut.
LUE MYÖS:
- Monacossa mieletön paalutaisto – George Russell varjojen mailla
- Mercedes ilmoittautui paalutaistoon – Cadillacilla uskomaton vikasuma
- Surkeus! Tuukka Taposen kilpailu välittömästi ohi
- Ferrarilta huolestuttava ilmoitus – tallipäällikkö sivuun: ”Toivotamme pikaista paranemista”
- Ferrarin vakuuttavat otteet jatkuivat – hallitseva mestari isoissa ongelmissa
- Lando Norris ja Charles Leclerc rikkoivat sääntöjä – talleille sanktiot
- Monacon F1-harjoituksissa rysähti – Ferrari aloitti vahvasti
- Mika Salolta radikaali väite Viaplaylla: F1-tähti saamassa potkut – Niki Juusela ällistyi: ”Onko toi totta?”
- Erikoinen välikohtaus Monacossa – Oscar Piastria ei päästetty F1-varikolle
- Tuukka Taponen petasi hyvät asetelmat F3-luokan aika-ajoissa
- Kimi Räikkönen nimesi F1:n parhaan kuljettajan – vastaus tuli välittömästi
- Mika Salolta radikaali väite Viaplaylla: F1-tähti saamassa potkut – Niki Juusela ällistyi: ”Onko toi totta?”
- Jari-Matti Latvala nosti esiin Oliver Solbergin ongelman: ”Sitä on vaikea hyväksyä”
- Monacon F1-harjoituksissa rysähti – Ferrari aloitti vahvasti
- Järkyttävä rallionnettomuus: Kartanlukija menehtyi, kuljettaja taistelee hengestään
- Valtteri Bottakselle avautumassa yllätyssauma? ”Yksi parhaista tilaisuuksista”
- Japanin MM-ralli 2026: Tulokset
- Erikoinen välikohtaus Monacossa – Oscar Piastria ei päästetty F1-varikolle
- Tuukka Taponen petasi hyvät asetelmat F3-luokan aika-ajoissa
- Jyväskylän SM-ralliin huippunimiä – mukana myös koomikko Ismo Leikola
Kimi Räikkösen ex-tallikaverina tunnettu Juan Pablo Montoya on entiseen tapaansa jakanut avoimesti näkemyksiään formula ykkösten saralla.
– Formula 1 kiinnostaa minua hyvin vähän. Okei, katselen kisoja. Mutta F1 on vitsi. On surullista, että niitä autoja rakennetaan. Katso nyt noita uusia nokkia, McLarenilta 2006 lähtenyt kolumbialainen valitti Motorsport Aktuellille.
NASCAR:ssa sittemmin vaikuttanut Montoya sanoo, että ei kadu päätöstään jättää F1-sarja taakse.
– En kadu sitä sekuntiakaan. Tietenkin minulla on lämpimiä muistoja formula ykkösistä, mutta en kaipaa sitä. Kaipaan kyllä joitakin ihmisiä siellä. Mutta entä kilpa-ajoa? En ollenkaan.
Erehdyttyään luulemaan hänelle viimeiseksi jäänyttä Yhdysvaltojen 2006 vuoden osakilpailua romuralliksi, hänen jatkonsa F1-sarjassa olisi ollut vaikeaa vaikka kaipausta olisikin ollut.