Yksi F1-maailman vihatuimmista taas asialla: "F1 on vitsi"
Kimi Räikkösen ex-tallikaverina tunnettu Juan Pablo Montoya on entiseen tapaansa jakanut avoimesti näkemyksiään formula ykkösten saralla.
– Formula 1 kiinnostaa minua hyvin vähän. Okei, katselen kisoja. Mutta F1 on vitsi. On surullista, että niitä autoja rakennetaan. Katso nyt noita uusia nokkia, McLarenilta 2006 lähtenyt kolumbialainen valitti Motorsport Aktuellille.
NASCAR:ssa sittemmin vaikuttanut Montoya sanoo, että ei kadu päätöstään jättää F1-sarja taakse.
– En kadu sitä sekuntiakaan. Tietenkin minulla on lämpimiä muistoja formula ykkösistä, mutta en kaipaa sitä. Kaipaan kyllä joitakin ihmisiä siellä. Mutta entä kilpa-ajoa? En ollenkaan.
Erehdyttyään luulemaan hänelle viimeiseksi jäänyttä Yhdysvaltojen 2006 vuoden osakilpailua romuralliksi, hänen jatkonsa F1-sarjassa olisi ollut vaikeaa vaikka kaipausta olisikin ollut.
LUE MYÖS:
- Kreikan MM-ralli 2026: Aikataulu, tulokset ja tv-lähetykset
- Max Verstappenin pinna paloi – näytti George Russellille keskisormea
- Valtteri Bottas väläytti vauhtiaan – sitten auto roihahti liekkeihin
- MM-rallissa hirvittävä vaaratilanne – ”Toivon, että ette astu enää yhdellekään erikoiskokeelle”
- Oliver Solberg ajoi jälleen ulos – MTV:n asiantuntija: ”Täysin anteeksiantamatonta”
- EK5: Sami Pajarille valtava takaisku – Ford-kuski nappasi uransa ensimmäisen pohja-ajan
- Jättihuhu: Max Verstappen vaihtamassa McLarenille?
- Valtteri Bottas sai hyviä uutisia ennen Itävallan GP:tä – yksi huoli silti varjostaa Cadillacia
- Helle koettelee F1-kuljettajia Itävallassa – poikkeusjärjestelyt käyttöön
- Toyota lähettää Ott Tänakin Rooman EM-ralliin Rally2-autolla
- Maailman huiput jäivät nuolemaan näppejään Yhdysvalloissa – suomalaiskuski juhli uransa suurinta voittoa
- Kreikan MM-ralli 2026: Aikataulu, tulokset ja tv-lähetykset
- Valtteri Bottas nimesi suurimman ongelmansa Cadillacin ratissa
- Oliver Solberg ajoi jälleen ulos – MTV:n asiantuntija: ”Täysin anteeksiantamatonta”
- Robin Räikkönen: ylivoimainen näytös!
- Toyota lähettää Ott Tänakin Rooman EM-ralliin Rally2-autolla
- Kova F1-huhu: Red Bullin suojatti nousemassa kuninkuusluokkaan
- Jättihuhu: Max Verstappen vaihtamassa McLarenille?
- Jättiuutinen rallin MM-sarjasta – pääluokan tulevaisuus sai ratkaisun
- Helle koettelee F1-kuljettajia Itävallassa – poikkeusjärjestelyt käyttöön
Kimi Räikkösen ex-tallikaverina tunnettu Juan Pablo Montoya on entiseen tapaansa jakanut avoimesti näkemyksiään formula ykkösten saralla.
– Formula 1 kiinnostaa minua hyvin vähän. Okei, katselen kisoja. Mutta F1 on vitsi. On surullista, että niitä autoja rakennetaan. Katso nyt noita uusia nokkia, McLarenilta 2006 lähtenyt kolumbialainen valitti Motorsport Aktuellille.
NASCAR:ssa sittemmin vaikuttanut Montoya sanoo, että ei kadu päätöstään jättää F1-sarja taakse.
– En kadu sitä sekuntiakaan. Tietenkin minulla on lämpimiä muistoja formula ykkösistä, mutta en kaipaa sitä. Kaipaan kyllä joitakin ihmisiä siellä. Mutta entä kilpa-ajoa? En ollenkaan.
Erehdyttyään luulemaan hänelle viimeiseksi jäänyttä Yhdysvaltojen 2006 vuoden osakilpailua romuralliksi, hänen jatkonsa F1-sarjassa olisi ollut vaikeaa vaikka kaipausta olisikin ollut.