Belgian GP:n pätkäkilpailu jätti karvaan maun monen F1-fanin sekä kuskin suuhun. Lähes kaikki ovat sitä mieltä, että kilpailua ei voitu ajaa, mutta FIA:n lähes neljä tuntia kestänyt viivästely ei miellyttänyt kaikkia. Yksi tuohtuneista tahoista oli hallitseva maailmanmestari Lewis Hamilton. Brittikuljettaja vaati faneille rahanpalautuksia lässähtäneestä kilpailusta. Myöhemmin Hamilton vahvisti kantaansa Instagram-tilillään. Brittikuljettaja lyttäsi sunnuntain tapahtumat täysin. – Tämä päivä oli täysi farssi ja ne, ketkä hävisivät eniten olivat fanit, jotka ovat maksaneet maltaita ollakseen täällä, Hamilton kirjoitti Instagram-tilillään. – Kukaan ei tietysti voi säälle mitään, mutta meillä on keinot informoida heille, mitä tapahtuu. Kaikki tiesivät, että sade ei tulisi hellittämään. Meidät lähetettiin radalle vain yhdestä syystä. Kaksi kierrosta turva-auton takana, missä ei voi ohittaa ei ole kilpailua tai viihdettä yleisölle. – Tulos olisi pitänyt vain hylätä, eikä riskeerata kuljettajia tuossa tilanteessa. Tärkeintä olisi palauttaa rahat faneille, jotka ovat tämän lajin sydän. Jos twiitti ei näy, voit katsoa sen täältä.

Motorsport

@Motorsport
💬

@LewisHamilton on Instagram:

“A farce.

We should have just called it quits, not risked the drivers and most importantly refunded the fans who are at the heart of all of our sport.”

#F1 | #BelgianGP 🇧🇪

LUE MYÖS: