Kimi Räikkösen paluu kesätauolta on ollut vaikea. Suomalaisen perjantai alkoi yhdellä pyörähdyksellä sekä osumalla varikkomuurin kanssa. Lisäksi suomalainen jäi tallikaverinsa Antonio Giovinazzin vauhdista molemmissa sessioissa. Myös lauantain aloitus suomalaiselle on ollut vaikea, mutta tällä kertaa teknisistä syistä. Räikkönen oli lähdössä ensi kertaa radalle, mutta jokin autossa tuntui oudolta. Nopeasti ”jäämies” tajusi, että hänen jarrunsa ovat pettäneet heti installaatiokierroksella. – Jarruni pettivät, jarruni pettivät, Räikkönen kommentoi tiimiradioon. Suomalainen pääsi varikolle asti. Hänen kilpuriaan ei ole kuitenkaan vielä toistaiseksi ole saatu parsittua kasaan.

LUE MYÖS: