MM-sarjassa ensimmäisen kerran sitten kauden 2010 alun Fernando Alonsoa johtava Felipe Massa nimeää itsensä haastajaksi mestaruustaistossa. Kauden 2012 lopulta alkaen jatkuneet toistuvat hyvät tulokset saavat brassin itsevarmaksi. – Minusta meidän on oltava luottavaisia, ja itse olen erittäin luottavainen, Massa sanoi ESPN:n mukaan. – Meidän on pidettävä jalat maassa, mutta me tiedämme, että työtä auton kanssa on tehty viime vuodesta tähän vuoteen valtavasti. – Jos voimme jatkaa nykyiseen suuntaamme, mahdollisuus voittaa kisoja ja taistella mestaruudesta on olemassa. Tallipäällikkö Stefano Domenicali sanoo Ferrarin auton kuuluvan nyt sarjan parhaisiin, mutta arveli Red Bullin yhä ykkönen. – Varmastikin Red Bull on yhä vahvin, mutta täytyy katsoa. Mercedes on kärjessä ja Lotuskin on erittäin kilpailukykyinen. Kausi tulee olemaan mielenkiintoinen ja haastava, mutta me olemme mukana taistelussa.

LUE MYÖS: