Schumacherin joutsenlaulu edessä? – "Keskityn nyt tuleviin kisoihin"
Lewis Hamilton sekä hänen korvaamansa Michael Schumacher odottavat Mercedes-tallin tulevaisuudelta menestystä. Saksalaislegenda jättää nykyisen työnantajansa toivoen sekä sille että Hamiltonille onnea uuteen työsuhteeseen.
– Minulla on ollut tallin kanssa kolme mukavaa vuotta, jotka valitettavasti eivät urheilullisesti sujuneet kuten me kaikki olisimme toivoneet. Toivon Lewisille hyvää ja tallille sitä menestystä, jonka eteen olemme työskennelleet niin kovaa.
– Haluan kiittää koko tallia heidän luottamuksestaan sekä kaikkia jätkiä heidän ehdottomasta sitoutumisestaan. Keskityn nyt tuleviin kisoihin, seitsenkertainen mestari sanoi.
Tuleva korvaaja asettaa tavoitteekseen sen, mitä voi odottaa: useita maailmanmestaruuksia.
– Minulla on nyt aika ottaa vastaan uusi haaste ja olen innoissani aloittaessani uuden luvun, jossa kisaan Mercedekselle. Mercedes-Benzillä on uskomaton perinne moottoriurheilussa sekä intohimo, jonka itsekin jaan.
– Yhdessä voimme kasvaa ja nousta tähän haasteeseen. Minä usko, että pystyn ohjaamaan hopeanuolen kärkeen ja saavuttaa yhteisen ambitiomme voittaa maailmanmestaruuksia.
LUE MYÖS:
- Cadillacin johtaja teki kantansa selväksi Valtteri Bottaksesta
- Aikasakko pilasi jättiyllätyksen – Alpine haastaa tuomionsa
- Rangaistus tuli – Cadillacin historian avauspiste romukoppaan
- Charles Leclerc paljasti ulosajoon johtaneet ongelmat – ”En ota syitä niskoilleni”
- George Russellilta katkera tilitys Monacossa – Mika Salo ei niele tallin selitystä
- Rangaistussuma ja punainen lippu sekoittivat Monacon GP:n – Kimi Antonelli loisti kaaoksen keskellä
- Valtteri Bottaksen Monacon GP päättyi keskeytykseen – talli paljasti syyn
- Erno Kostamo loukkaantui vakavasti Mansaarella – huojentava päivitys: ”Välitöntä hengenvaaraa ei enää ole”
- Kimi Antonellilla jälleen iskun paikka – tässä Monacon GP:n lähtöjärjestys
- Epäonninen tilanne – F3-kuski loukkaantui Monacon kolarissa
- Kimi Räikkönen nimesi F1:n parhaan kuljettajan – vastaus tuli välittömästi
- Mika Salolta radikaali väite Viaplaylla: F1-tähti saamassa potkut – Niki Juusela ällistyi: ”Onko toi totta?”
- Jari-Matti Latvala nosti esiin Oliver Solbergin ongelman: ”Sitä on vaikea hyväksyä”
- Monacon F1-harjoituksissa rysähti – Ferrari aloitti vahvasti
- Valtteri Bottakselle avautumassa yllätyssauma? ”Yksi parhaista tilaisuuksista”
- Järkyttävä rallionnettomuus: Kartanlukija menehtyi, kuljettaja taistelee hengestään
- Erikoinen välikohtaus Monacossa – Oscar Piastria ei päästetty F1-varikolle
- Jyväskylän SM-ralliin huippunimiä – mukana myös koomikko Ismo Leikola
- Tuukka Taponen petasi hyvät asetelmat F3-luokan aika-ajoissa
- F1-maailmanmestarilta synkkä arvio ennen Monacon GP:tä: ”Emme ehkä pysty kilpailemaan”
Lewis Hamilton sekä hänen korvaamansa Michael Schumacher odottavat Mercedes-tallin tulevaisuudelta menestystä. Saksalaislegenda jättää nykyisen työnantajansa toivoen sekä sille että Hamiltonille onnea uuteen työsuhteeseen.
– Minulla on ollut tallin kanssa kolme mukavaa vuotta, jotka valitettavasti eivät urheilullisesti sujuneet kuten me kaikki olisimme toivoneet. Toivon Lewisille hyvää ja tallille sitä menestystä, jonka eteen olemme työskennelleet niin kovaa.
– Haluan kiittää koko tallia heidän luottamuksestaan sekä kaikkia jätkiä heidän ehdottomasta sitoutumisestaan. Keskityn nyt tuleviin kisoihin, seitsenkertainen mestari sanoi.
Tuleva korvaaja asettaa tavoitteekseen sen, mitä voi odottaa: useita maailmanmestaruuksia.
– Minulla on nyt aika ottaa vastaan uusi haaste ja olen innoissani aloittaessani uuden luvun, jossa kisaan Mercedekselle. Mercedes-Benzillä on uskomaton perinne moottoriurheilussa sekä intohimo, jonka itsekin jaan.
– Yhdessä voimme kasvaa ja nousta tähän haasteeseen. Minä usko, että pystyn ohjaamaan hopeanuolen kärkeen ja saavuttaa yhteisen ambitiomme voittaa maailmanmestaruuksia.