Tallipomo: Jos Sebastien Loeb lähtisi, Mikko Hirvonen olisi mestari
Sebastien Loebin työ Citroënilla loppuu joko tähän tai ensi kauteen. Vaikkakaan päätöksiä ei olla vielä ensi vuodesta tehty, jos ranskalainen päättää heittää kypärän naulaan tai – mikä hyvin epätodennäköistä – vaihtaa tallia, Mikko Hirvonen olisi uusi ykköskuljettaja.
– Olen erittäin tyytyväinen siihen, kuinka Mikko (tekee työtä) tallin kanssa. Jos Sebastien lähtee, luulisin, että meillä on hyvin pullat uunissa, sanoo tallipäällikkö Yves Matton sarjan kotisivun mukaan.
– Kaveri, joka sijoittui toiseksi kun Seb voitti, oli Mikko. Jos siis huomenna Sebiä ei olisi, Mikko olisi taatusti mestari, Matton lupaa.
Loeb itse sanoo, että päätöksellä jatkosta ei ole kiirettä, eikä osaa vielä varmuudella luvata mitään suuntaan taikka toiseen.
– Nautin ajamisesta yhä, mutta en tiedä (jatkanko).
LUE MYÖS:
- Toyotan virolaiskuski löi Esapekka Lapin Jyväskylässä
- Miten tämä on edes mahdollista? Barcelonassa nähtiin yksi F1-historian oudoimmista keskeytyksistä
- MM-kärki Kimi Antonellille dramaattinen keskeytys – Mercedes vahvisti syyn
- Lewis Hamilton palasi voittajaksi – Kimi Antonellin voittoputki katkesi dramaattisissa olosuhteissa
- Synkkä putki jatkuu: Valtteri Bottas keskeytti jälleen
- Max Verstappen varoittaa: ”Kaikki tulevat olemaan vaikeuksissa”
- Renkaat pettivät Tuukka Taposen – tylysti ulos pisteiltä
- Jyväskylän SM-ralli 2026: Tulokset
- Fernando Alonsosta tärähti villi huhu
- Espanjan aika-ajoista muodostui trilleri – Charles Leclerc täräytti ratkaisuhetkillä ulos
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Valtteri Bottas onnistui Barcelonan harjoituksissa – kärjessä äärimmäisen tasaista
- Suomalaiskuski palaa USA:n rallicrossradoille – alla F1-autoakin nopeammin kiihtyvä laite
- FIA kumosi rangaistukset – Monacon GP:n palkintokoroke uusiksi
- F1-kuskeja odottaa tukalat oltavat Barcelonassa
- Mika Häkkinen kommentoi Ferrari-tähden tulevaisuutta – tässä on mestarin vinkit: ”Sinun täytyy olla itsekäs”
- MM-rallin järjestäjä vihjaa yllätyksestä: Ott Tänak saatetaan nähdä lähtöviivalla
- Mika Häkkisen tytär paljastaa: ”Käyn usein kisoissa ilman isääni”
- Jyväskylän SM-ralli 2026: Tulokset
- Monacon kiista syvenee – McLaren ja Red Bull vastustamassa FIA:n ratkaisua
Sebastien Loebin työ Citroënilla loppuu joko tähän tai ensi kauteen. Vaikkakaan päätöksiä ei olla vielä ensi vuodesta tehty, jos ranskalainen päättää heittää kypärän naulaan tai – mikä hyvin epätodennäköistä – vaihtaa tallia, Mikko Hirvonen olisi uusi ykköskuljettaja.
– Olen erittäin tyytyväinen siihen, kuinka Mikko (tekee työtä) tallin kanssa. Jos Sebastien lähtee, luulisin, että meillä on hyvin pullat uunissa, sanoo tallipäällikkö Yves Matton sarjan kotisivun mukaan.
– Kaveri, joka sijoittui toiseksi kun Seb voitti, oli Mikko. Jos siis huomenna Sebiä ei olisi, Mikko olisi taatusti mestari, Matton lupaa.
Loeb itse sanoo, että päätöksellä jatkosta ei ole kiirettä, eikä osaa vielä varmuudella luvata mitään suuntaan taikka toiseen.
– Nautin ajamisesta yhä, mutta en tiedä (jatkanko).