Hamilton ei pidä Lotusta uhkana – "Red Bull, Ferrari ja me"
Lewis Hamilton ei pidä mahdottomana, että viime kauden kaltainen Red Bull -show alkaa uudestaan. Sebastian Vettelin Euroopan GP:n vauhti oli tyrmäävä. McLarenilla on kirittävää paljon ja uutta onkin tulossa Iso-Britannian osakilpailuun.
– Vettel voi dominoida lopun vuotta. Vauhti, joka hänellä oli edellisessä kisassa, oli älytön. 20 sekuntia (Hamiltonia nopeampi) jossain kymmenessä kierroksessa. Älytöntä.
Silverstonen kisan voittotaistelu on todennäköisimmin nyt kolmen kauppa, uskoo 27-vuotias.
– Mukana tulevat olemaan Red Bull, Ferrari ja me. Ehkä joitain muitakin.
– Olen käynyt tehtaalla ja olen vakuuttunut, että meillä on kaikenlaista. (Päivitykset) on testattu ja ne ovat olleet simulaattorissa. Kyse on siis siitä, että saamme ne käyttöön ja toivottavasti niillä saavutetaan se, mistä on puhuttu.
LUE MYÖS:
- Monacon GP:n jälkipyykki jatkuu – huipputallit haastavat FIA:n päätöksen
- Belgian GP 2026 – F1: Aikataulu, ohjelma, tv, tulokset
- Viron MM-ralli 2026: Aikataulu, erikoiskokeet, osallistujat ja tv-lähetykset
- Maksoiko George Russellin ja Kimi Antonellin kamppailu Mercedekselle voiton? Talli harkitsee nyt muutoksia
- MM-tilanne voi avata Max Verstappenille ulospääsyn Red Bullilta
- Upea ele Mika Häkkiselle – McLaren kunnioitti suomalaislegendaa näyttävästi
- Lewis Hamilton mukana mestaruustaistelussa? Toto Wolff antoi selvän vastauksen
- Nyt puhuu Kalle Rovanperä: näin ura jatkuu – iso päätös tehty
- Tuukka Taposesta tipahti huolestuttava arvio – ”Jossain kohtaa selityksiltä loppuu teho”
- Suomen MM-rallin tulevaisuus varmistui – Jyväskylä jatkaa isäntäkaupunkina
- Valtteri Bottas onnistui Barcelonan harjoituksissa – kärjessä äärimmäisen tasaista
- Nyt puhuu Kalle Rovanperä: näin ura jatkuu – iso päätös tehty
- Miten tämä on edes mahdollista? Barcelonassa nähtiin yksi F1-historian oudoimmista keskeytyksistä
- MM-kärki Kimi Antonellille dramaattinen keskeytys – Mercedes vahvisti syyn
- FIA kumosi rangaistukset – Monacon GP:n palkintokoroke uusiksi
- Jyväskylän SM-ralli 2026: Tulokset
- Synkkä putki jatkuu: Valtteri Bottas keskeytti jälleen
- Monacon kiista syvenee – McLaren ja Red Bull vastustamassa FIA:n ratkaisua
- Kalle Rovanperältä mahtava uutinen: Formulaunelman metsästys jatkuu
- Upea ele Mika Häkkiselle – McLaren kunnioitti suomalaislegendaa näyttävästi
Lewis Hamilton ei pidä mahdottomana, että viime kauden kaltainen Red Bull -show alkaa uudestaan. Sebastian Vettelin Euroopan GP:n vauhti oli tyrmäävä. McLarenilla on kirittävää paljon ja uutta onkin tulossa Iso-Britannian osakilpailuun.
– Vettel voi dominoida lopun vuotta. Vauhti, joka hänellä oli edellisessä kisassa, oli älytön. 20 sekuntia (Hamiltonia nopeampi) jossain kymmenessä kierroksessa. Älytöntä.
Silverstonen kisan voittotaistelu on todennäköisimmin nyt kolmen kauppa, uskoo 27-vuotias.
– Mukana tulevat olemaan Red Bull, Ferrari ja me. Ehkä joitain muitakin.
– Olen käynyt tehtaalla ja olen vakuuttunut, että meillä on kaikenlaista. (Päivitykset) on testattu ja ne ovat olleet simulaattorissa. Kyse on siis siitä, että saamme ne käyttöön ja toivottavasti niillä saavutetaan se, mistä on puhuttu.