Kimi Räikkönen: "Ei syytä epäillä, että emme olisi nopeita"
Kimi Räikkönen uskoo vauhdin säilyvän myös Barcelonassa. Toisissa harjoituksissa viidenneksi nopeimman kellotuksen ajanut suomalainen sanoi tavalliseen tapaan, että mistään ei vielä tiedetä mitään, mutta toisaalta syytä olettaa kilpailukyvyn heikentyneen ei ole.
-Me kokeilimme erilaista etusiipeä, mutta autossa ei pysty huomaamaan tekikö se mitään eroa. Tämän vuoksi insinöörit lukevat dataa, Räikkönen sanoi Sky Sportsin mukaan.
– Tunsin oloni hyväksi ja luulisin, että työ, jota tehtiin Mugelossa ja Windshearin testiohjelmassa ovat tuottaneet tulosta. Meidän täytyy katsoa huomenna kuinka paljon vauhtia muilla talleilla on aika-ajoissa, jolloin sillä on väliä.
– Me olemme olleet nopeita kaikkialla tähän mennessä, eikä ole mitään erityistä syytä olettaa, että emme olisi nopeita täälläkin.
LUE MYÖS:
- Toyotan virolaiskuski löi Esapekka Lapin Jyväskylässä
- Miten tämä on edes mahdollista? Barcelonassa nähtiin yksi F1-historian oudoimmista keskeytyksistä
- MM-kärki Kimi Antonellille dramaattinen keskeytys – Mercedes vahvisti syyn
- Lewis Hamilton palasi voittajaksi – Kimi Antonellin voittoputki katkesi dramaattisissa olosuhteissa
- Synkkä putki jatkuu: Valtteri Bottas keskeytti jälleen
- Max Verstappen varoittaa: ”Kaikki tulevat olemaan vaikeuksissa”
- Renkaat pettivät Tuukka Taposen – tylysti ulos pisteiltä
- Jyväskylän SM-ralli 2026: Tulokset
- Fernando Alonsosta tärähti villi huhu
- Espanjan aika-ajoista muodostui trilleri – Charles Leclerc täräytti ratkaisuhetkillä ulos
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Valtteri Bottas onnistui Barcelonan harjoituksissa – kärjessä äärimmäisen tasaista
- Suomalaiskuski palaa USA:n rallicrossradoille – alla F1-autoakin nopeammin kiihtyvä laite
- FIA kumosi rangaistukset – Monacon GP:n palkintokoroke uusiksi
- F1-kuskeja odottaa tukalat oltavat Barcelonassa
- Mika Häkkinen kommentoi Ferrari-tähden tulevaisuutta – tässä on mestarin vinkit: ”Sinun täytyy olla itsekäs”
- MM-rallin järjestäjä vihjaa yllätyksestä: Ott Tänak saatetaan nähdä lähtöviivalla
- Mika Häkkisen tytär paljastaa: ”Käyn usein kisoissa ilman isääni”
- Jyväskylän SM-ralli 2026: Tulokset
- Monacon kiista syvenee – McLaren ja Red Bull vastustamassa FIA:n ratkaisua
Kimi Räikkönen uskoo vauhdin säilyvän myös Barcelonassa. Toisissa harjoituksissa viidenneksi nopeimman kellotuksen ajanut suomalainen sanoi tavalliseen tapaan, että mistään ei vielä tiedetä mitään, mutta toisaalta syytä olettaa kilpailukyvyn heikentyneen ei ole.
-Me kokeilimme erilaista etusiipeä, mutta autossa ei pysty huomaamaan tekikö se mitään eroa. Tämän vuoksi insinöörit lukevat dataa, Räikkönen sanoi Sky Sportsin mukaan.
– Tunsin oloni hyväksi ja luulisin, että työ, jota tehtiin Mugelossa ja Windshearin testiohjelmassa ovat tuottaneet tulosta. Meidän täytyy katsoa huomenna kuinka paljon vauhtia muilla talleilla on aika-ajoissa, jolloin sillä on väliä.
– Me olemme olleet nopeita kaikkialla tähän mennessä, eikä ole mitään erityistä syytä olettaa, että emme olisi nopeita täälläkin.