Ecclestone kehottaa kisajärjestäjää pitämään kiirettä – "He ovat myöhässä"
New Jerseyn ensi vuoden F1-osakilpailu on vaikeuksissa, kertoo ESPNF1. Bernie Ecclestonen mukaan järjestäjät eivät ole pysyneet aikataulussa rahoituksen varmistamisessa.
– En tiedä tuleeko se (kisa) tapahtumaan. He järjestävät sisäisesti osaa rahoituksestaan. Jos he ovat valmiita 2013, me otamme heidät, Ecclestone sanoi.
– Me odotamme sopimuksen eri osien hyväksymistä. He ovat myöhässä, miljardööri jatkoi.
Amerikan GP:n edustaja vähätteli sivustolle Ecclestonen lausuntoa.
– Me emme kommentoi sopimussuhdettamme Formula 1:n kanssa tai sen yksityiskohtia. Me olemme oikealla tiellä osakilpailulle kesäkuussa 2013. Radan suunnittelu ja rakentaminen etenee täysin aikataulussa ja sillä on vahva hallinto-organisaatio paikallaan sekä vahvaa tukea New Jerseyn osavaltiolta, New Yorkin kaupungilta ja paikallisilta yhteisöiltä.
– Me olemme erittäin vakuuttuneita, että kauden 2013 Amerikan GP tulee olemaan upea tapahtuma.
LUE MYÖS:
- Mika Häkkisen tytär paljastaa: ”Käyn usein kisoissa ilman isääni”
- Red Bull löysi syyn Max Verstappenin keskeytykselle – ”Ei ollut mitään tehtävissä”
- Valtteri Bottakselle jälleen takaisku – Cadillac-pomolta rohkaiseva viesti
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Max Verstappenilta tutun näköinen tempaus – verrattiin heti Kimi Räikköseen
- George Russell vakuuttaa: ”Voin yhä voittaa maailmanmestaruuden”
- MM-rallin järjestäjä vihjaa yllätyksestä: Ott Tänak saatetaan nähdä lähtöviivalla
- Katalonian GP 2026 – F1: Aikataulu, ohjelma, tv, tulokset
- Espanjan GP 2026 – F1: Aikataulu, ohjelma, tv, tulokset
- Cadillacin johtaja teki kantansa selväksi Valtteri Bottaksesta
- Cadillacin johtaja teki kantansa selväksi Valtteri Bottaksesta
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Mika Salolta radikaali väite Viaplaylla: F1-tähti saamassa potkut – Niki Juusela ällistyi: ”Onko toi totta?”
- Valtteri Bottaksen Monacon GP päättyi keskeytykseen – talli paljasti syyn
- Rangaistus tuli – Cadillacin historian avauspiste romukoppaan
- Monacon F1-harjoituksissa rysähti – Ferrari aloitti vahvasti
- Valtteri Bottakselle avautumassa yllätyssauma? ”Yksi parhaista tilaisuuksista”
- Erikoinen välikohtaus Monacossa – Oscar Piastria ei päästetty F1-varikolle
- George Russellilta katkera tilitys Monacossa – Mika Salo ei niele tallin selitystä
- Jyväskylän SM-ralliin huippunimiä – mukana myös koomikko Ismo Leikola
New Jerseyn ensi vuoden F1-osakilpailu on vaikeuksissa, kertoo ESPNF1. Bernie Ecclestonen mukaan järjestäjät eivät ole pysyneet aikataulussa rahoituksen varmistamisessa.
– En tiedä tuleeko se (kisa) tapahtumaan. He järjestävät sisäisesti osaa rahoituksestaan. Jos he ovat valmiita 2013, me otamme heidät, Ecclestone sanoi.
– Me odotamme sopimuksen eri osien hyväksymistä. He ovat myöhässä, miljardööri jatkoi.
Amerikan GP:n edustaja vähätteli sivustolle Ecclestonen lausuntoa.
– Me emme kommentoi sopimussuhdettamme Formula 1:n kanssa tai sen yksityiskohtia. Me olemme oikealla tiellä osakilpailulle kesäkuussa 2013. Radan suunnittelu ja rakentaminen etenee täysin aikataulussa ja sillä on vahva hallinto-organisaatio paikallaan sekä vahvaa tukea New Jerseyn osavaltiolta, New Yorkin kaupungilta ja paikallisilta yhteisöiltä.
– Me olemme erittäin vakuuttuneita, että kauden 2013 Amerikan GP tulee olemaan upea tapahtuma.