Ecclestone kehottaa kisajärjestäjää pitämään kiirettä – "He ovat myöhässä"
New Jerseyn ensi vuoden F1-osakilpailu on vaikeuksissa, kertoo ESPNF1. Bernie Ecclestonen mukaan järjestäjät eivät ole pysyneet aikataulussa rahoituksen varmistamisessa.
– En tiedä tuleeko se (kisa) tapahtumaan. He järjestävät sisäisesti osaa rahoituksestaan. Jos he ovat valmiita 2013, me otamme heidät, Ecclestone sanoi.
– Me odotamme sopimuksen eri osien hyväksymistä. He ovat myöhässä, miljardööri jatkoi.
Amerikan GP:n edustaja vähätteli sivustolle Ecclestonen lausuntoa.
– Me emme kommentoi sopimussuhdettamme Formula 1:n kanssa tai sen yksityiskohtia. Me olemme oikealla tiellä osakilpailulle kesäkuussa 2013. Radan suunnittelu ja rakentaminen etenee täysin aikataulussa ja sillä on vahva hallinto-organisaatio paikallaan sekä vahvaa tukea New Jerseyn osavaltiolta, New Yorkin kaupungilta ja paikallisilta yhteisöiltä.
– Me olemme erittäin vakuuttuneita, että kauden 2013 Amerikan GP tulee olemaan upea tapahtuma.
LUE MYÖS:
- Lewis Hamiltonin mestaruushaaveille lisäpotkua? Ferrari tuomassa ”salaisen aseensa” Itävallan GP:hen
- Valtteri Bottas nimesi suurimman ongelmansa Cadillacin ratissa
- Kova F1-huhu: Red Bullin suojatti nousemassa kuninkuusluokkaan
- Jättiuutinen rallin MM-sarjasta – pääluokan tulevaisuus sai ratkaisun
- Robin Räikkönen: ylivoimainen näytös!
- Maailman huiput jäivät nuolemaan näppejään Yhdysvalloissa – suomalaiskuski juhli uransa suurinta voittoa
- Suomen formulalupaus dominoi Italiassa – kolme voittoa viikonloppuna
- Rallilegenda Sébastien Loeb haastaa suomalaiskuskit EM-sarjassa
- F1-legenda löi pöytään kovan arvion Lewis Hamiltonista
- Formula 1 -auton jarrusatula ja sen erot tavallisen katuauton mekaniikkaan
- Lehti: Toyotan kulisseissa kuohuu – suomalaiskonkari ulos!
- Maailman huiput jäivät nuolemaan näppejään Yhdysvalloissa – suomalaiskuski juhli uransa suurinta voittoa
- F1-legenda löi pöytään kovan arvion Lewis Hamiltonista
- F1-kulisseista jysähti väite: Max Verstappen sai tarjouksen Mercedekseltä
- Rallilegenda Sébastien Loeb haastaa suomalaiskuskit EM-sarjassa
- Robin Räikkönen: ylivoimainen näytös!
- Jättiuutinen rallin MM-sarjasta – pääluokan tulevaisuus sai ratkaisun
- Kova F1-huhu: Red Bullin suojatti nousemassa kuninkuusluokkaan
- Suomen formulalupaus dominoi Italiassa – kolme voittoa viikonloppuna
New Jerseyn ensi vuoden F1-osakilpailu on vaikeuksissa, kertoo ESPNF1. Bernie Ecclestonen mukaan järjestäjät eivät ole pysyneet aikataulussa rahoituksen varmistamisessa.
– En tiedä tuleeko se (kisa) tapahtumaan. He järjestävät sisäisesti osaa rahoituksestaan. Jos he ovat valmiita 2013, me otamme heidät, Ecclestone sanoi.
– Me odotamme sopimuksen eri osien hyväksymistä. He ovat myöhässä, miljardööri jatkoi.
Amerikan GP:n edustaja vähätteli sivustolle Ecclestonen lausuntoa.
– Me emme kommentoi sopimussuhdettamme Formula 1:n kanssa tai sen yksityiskohtia. Me olemme oikealla tiellä osakilpailulle kesäkuussa 2013. Radan suunnittelu ja rakentaminen etenee täysin aikataulussa ja sillä on vahva hallinto-organisaatio paikallaan sekä vahvaa tukea New Jerseyn osavaltiolta, New Yorkin kaupungilta ja paikallisilta yhteisöiltä.
– Me olemme erittäin vakuuttuneita, että kauden 2013 Amerikan GP tulee olemaan upea tapahtuma.