New Jerseyn ensi vuoden F1-osakilpailu on vaikeuksissa, kertoo ESPNF1. Bernie Ecclestonen mukaan järjestäjät eivät ole pysyneet aikataulussa rahoituksen varmistamisessa. – En tiedä tuleeko se (kisa) tapahtumaan. He järjestävät sisäisesti osaa rahoituksestaan. Jos he ovat valmiita 2013, me otamme heidät, Ecclestone sanoi. – Me odotamme sopimuksen eri osien hyväksymistä. He ovat myöhässä, miljardööri jatkoi. Amerikan GP:n edustaja vähätteli sivustolle Ecclestonen lausuntoa. – Me emme kommentoi sopimussuhdettamme Formula 1:n kanssa tai sen yksityiskohtia. Me olemme oikealla tiellä osakilpailulle kesäkuussa 2013. Radan suunnittelu ja rakentaminen etenee täysin aikataulussa ja sillä on vahva hallinto-organisaatio paikallaan sekä vahvaa tukea New Jerseyn osavaltiolta, New Yorkin kaupungilta ja paikallisilta yhteisöiltä. – Me olemme erittäin vakuuttuneita, että kauden 2013 Amerikan GP tulee olemaan upea tapahtuma.

LUE MYÖS: