Räikkösen tallikaveri myöntää: "Auto ei tunnu fantastiselta"
Romain Grosjean sanoo, että Lotuksen auto ”ei tunnu fantastiselta”, mutta näkee positiivisena asiana sen, että tallissa tiedetään mistä ongelmat johtuvat.
– Me emme odottaneet tällaisia lämpötiloja ja kukaan ei tietenkään halunnut tällaisia olosuhteita, mutta joka tapauksessa meidän täytyy parantaa, Grosjean sanoi tallin kotisivun haastattelussa.
– Tämä on yksi ensimmäisiä kertoja, kun olemme kompuroineet, mutta auto tuntuu silti kohtuullisen hyvältä – ei fantastiseltä, mutta ei myöskään huonolta. Meiltä puuttuu hieman suorituskykyä ja on meidän työmme analysoida dataa ja huolehtia, että me säädämme auton sopimaan olosuhteisiin.
– Hyvä uutinen on se, että me nyt jo ymmärrämme missä me menetämme aikaa, joten voimme työskennellä sen kanssa ja toivottavasti parantaa huomiseksi.
LUE MYÖS:
- Toyotan virolaiskuski löi Esapekka Lapin Jyväskylässä
- Miten tämä on edes mahdollista? Barcelonassa nähtiin yksi F1-historian oudoimmista keskeytyksistä
- MM-kärki Kimi Antonellille dramaattinen keskeytys – Mercedes vahvisti syyn
- Lewis Hamilton palasi voittajaksi – Kimi Antonellin voittoputki katkesi dramaattisissa olosuhteissa
- Synkkä putki jatkuu: Valtteri Bottas keskeytti jälleen
- Max Verstappen varoittaa: ”Kaikki tulevat olemaan vaikeuksissa”
- Renkaat pettivät Tuukka Taposen – tylysti ulos pisteiltä
- Jyväskylän SM-ralli 2026: Tulokset
- Fernando Alonsosta tärähti villi huhu
- Espanjan aika-ajoista muodostui trilleri – Charles Leclerc täräytti ratkaisuhetkillä ulos
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Valtteri Bottas onnistui Barcelonan harjoituksissa – kärjessä äärimmäisen tasaista
- Suomalaiskuski palaa USA:n rallicrossradoille – alla F1-autoakin nopeammin kiihtyvä laite
- FIA kumosi rangaistukset – Monacon GP:n palkintokoroke uusiksi
- F1-kuskeja odottaa tukalat oltavat Barcelonassa
- Mika Häkkinen kommentoi Ferrari-tähden tulevaisuutta – tässä on mestarin vinkit: ”Sinun täytyy olla itsekäs”
- MM-rallin järjestäjä vihjaa yllätyksestä: Ott Tänak saatetaan nähdä lähtöviivalla
- Mika Häkkisen tytär paljastaa: ”Käyn usein kisoissa ilman isääni”
- Jyväskylän SM-ralli 2026: Tulokset
- Monacon kiista syvenee – McLaren ja Red Bull vastustamassa FIA:n ratkaisua
Romain Grosjean sanoo, että Lotuksen auto ”ei tunnu fantastiselta”, mutta näkee positiivisena asiana sen, että tallissa tiedetään mistä ongelmat johtuvat.
– Me emme odottaneet tällaisia lämpötiloja ja kukaan ei tietenkään halunnut tällaisia olosuhteita, mutta joka tapauksessa meidän täytyy parantaa, Grosjean sanoi tallin kotisivun haastattelussa.
– Tämä on yksi ensimmäisiä kertoja, kun olemme kompuroineet, mutta auto tuntuu silti kohtuullisen hyvältä – ei fantastiseltä, mutta ei myöskään huonolta. Meiltä puuttuu hieman suorituskykyä ja on meidän työmme analysoida dataa ja huolehtia, että me säädämme auton sopimaan olosuhteisiin.
– Hyvä uutinen on se, että me nyt jo ymmärrämme missä me menetämme aikaa, joten voimme työskennellä sen kanssa ja toivottavasti parantaa huomiseksi.