Räikkösen tallikaveri myöntää: "Auto ei tunnu fantastiselta"
Romain Grosjean sanoo, että Lotuksen auto ”ei tunnu fantastiselta”, mutta näkee positiivisena asiana sen, että tallissa tiedetään mistä ongelmat johtuvat.
– Me emme odottaneet tällaisia lämpötiloja ja kukaan ei tietenkään halunnut tällaisia olosuhteita, mutta joka tapauksessa meidän täytyy parantaa, Grosjean sanoi tallin kotisivun haastattelussa.
– Tämä on yksi ensimmäisiä kertoja, kun olemme kompuroineet, mutta auto tuntuu silti kohtuullisen hyvältä – ei fantastiseltä, mutta ei myöskään huonolta. Meiltä puuttuu hieman suorituskykyä ja on meidän työmme analysoida dataa ja huolehtia, että me säädämme auton sopimaan olosuhteisiin.
– Hyvä uutinen on se, että me nyt jo ymmärrämme missä me menetämme aikaa, joten voimme työskennellä sen kanssa ja toivottavasti parantaa huomiseksi.
LUE MYÖS:
- Kreikan MM-ralli 2026: Aikataulu, tulokset ja tv-lähetykset
- Max Verstappenin pinna paloi – näytti George Russellille keskisormea
- Valtteri Bottas väläytti vauhtiaan – sitten auto roihahti liekkeihin
- MM-rallissa hirvittävä vaaratilanne – ”Toivon, että ette astu enää yhdellekään erikoiskokeelle”
- Oliver Solberg ajoi jälleen ulos – MTV:n asiantuntija: ”Täysin anteeksiantamatonta”
- EK5: Sami Pajarille valtava takaisku – Ford-kuski nappasi uransa ensimmäisen pohja-ajan
- Jättihuhu: Max Verstappen vaihtamassa McLarenille?
- Valtteri Bottas sai hyviä uutisia ennen Itävallan GP:tä – yksi huoli silti varjostaa Cadillacia
- Helle koettelee F1-kuljettajia Itävallassa – poikkeusjärjestelyt käyttöön
- Toyota lähettää Ott Tänakin Rooman EM-ralliin Rally2-autolla
- Maailman huiput jäivät nuolemaan näppejään Yhdysvalloissa – suomalaiskuski juhli uransa suurinta voittoa
- Kreikan MM-ralli 2026: Aikataulu, tulokset ja tv-lähetykset
- Valtteri Bottas nimesi suurimman ongelmansa Cadillacin ratissa
- Robin Räikkönen: ylivoimainen näytös!
- Toyota lähettää Ott Tänakin Rooman EM-ralliin Rally2-autolla
- Oliver Solberg ajoi jälleen ulos – MTV:n asiantuntija: ”Täysin anteeksiantamatonta”
- Kova F1-huhu: Red Bullin suojatti nousemassa kuninkuusluokkaan
- Jättiuutinen rallin MM-sarjasta – pääluokan tulevaisuus sai ratkaisun
- Jättihuhu: Max Verstappen vaihtamassa McLarenille?
- Helle koettelee F1-kuljettajia Itävallassa – poikkeusjärjestelyt käyttöön
Romain Grosjean sanoo, että Lotuksen auto ”ei tunnu fantastiselta”, mutta näkee positiivisena asiana sen, että tallissa tiedetään mistä ongelmat johtuvat.
– Me emme odottaneet tällaisia lämpötiloja ja kukaan ei tietenkään halunnut tällaisia olosuhteita, mutta joka tapauksessa meidän täytyy parantaa, Grosjean sanoi tallin kotisivun haastattelussa.
– Tämä on yksi ensimmäisiä kertoja, kun olemme kompuroineet, mutta auto tuntuu silti kohtuullisen hyvältä – ei fantastiseltä, mutta ei myöskään huonolta. Meiltä puuttuu hieman suorituskykyä ja on meidän työmme analysoida dataa ja huolehtia, että me säädämme auton sopimaan olosuhteisiin.
– Hyvä uutinen on se, että me nyt jo ymmärrämme missä me menetämme aikaa, joten voimme työskennellä sen kanssa ja toivottavasti parantaa huomiseksi.