Boullier: Menetetyt testipäivät olisivat olleet tervetulleita
Eric Boullier lupaa, että Barcelonan ensimmäisellä testiviikolla menetetyt kilometrit eivät tule erityisesti haittamaan alkavaa kautta. Kimi Räikkösen paluu puolestaan on jo onnistunut, eikä siitä ole kysymystä ranskalaisen mielestä.
– Hän on jo osoittanut mihin hän pystyy, Boullier sanoi Autosportille.
– Me emme ikinä saa takaisin menetettyjä neljää päivää ja olisivathan ne olleet tervetulleita. Sekä Kimi että Romain Grosjean olisivat tietysti hyötyneet kilometreistä, mutta niin vain joskus käy. Minusta teimme parhaan mahdollisen muina päivinä.
Pirellin renkaat ovat osoittautuneet isommaksi ongelmaksi Grosjeanille kuin Räikköselle, epäilee Boullier.
– Kimi on hyvä niiden kanssa, mutta Romain tarvitsee vielä hieman kokemusta. Romain kuitenkin osoitti hyvää kehitystä renkaiden hallinnassa Jerezistä Barcelonaan mentäessä, joten olen vakuuttunut, että hän onnistuu niiden kanssa kyllä.
LUE MYÖS:
- Cadillacin johtaja teki kantansa selväksi Valtteri Bottaksesta
- Aikasakko pilasi jättiyllätyksen – Alpine haastaa tuomionsa
- Rangaistus tuli – Cadillacin historian avauspiste romukoppaan
- Charles Leclerc paljasti ulosajoon johtaneet ongelmat – ”En ota syitä niskoilleni”
- George Russellilta katkera tilitys Monacossa – Mika Salo ei niele tallin selitystä
- Rangaistussuma ja punainen lippu sekoittivat Monacon GP:n – Kimi Antonelli loisti kaaoksen keskellä
- Valtteri Bottaksen Monacon GP päättyi keskeytykseen – talli paljasti syyn
- Erno Kostamo loukkaantui vakavasti Mansaarella – huojentava päivitys: ”Välitöntä hengenvaaraa ei enää ole”
- Kimi Antonellilla jälleen iskun paikka – tässä Monacon GP:n lähtöjärjestys
- Epäonninen tilanne – F3-kuski loukkaantui Monacon kolarissa
- Kimi Räikkönen nimesi F1:n parhaan kuljettajan – vastaus tuli välittömästi
- Mika Salolta radikaali väite Viaplaylla: F1-tähti saamassa potkut – Niki Juusela ällistyi: ”Onko toi totta?”
- Jari-Matti Latvala nosti esiin Oliver Solbergin ongelman: ”Sitä on vaikea hyväksyä”
- Monacon F1-harjoituksissa rysähti – Ferrari aloitti vahvasti
- Valtteri Bottakselle avautumassa yllätyssauma? ”Yksi parhaista tilaisuuksista”
- Järkyttävä rallionnettomuus: Kartanlukija menehtyi, kuljettaja taistelee hengestään
- Erikoinen välikohtaus Monacossa – Oscar Piastria ei päästetty F1-varikolle
- Jyväskylän SM-ralliin huippunimiä – mukana myös koomikko Ismo Leikola
- Tuukka Taponen petasi hyvät asetelmat F3-luokan aika-ajoissa
- F1-maailmanmestarilta synkkä arvio ennen Monacon GP:tä: ”Emme ehkä pysty kilpailemaan”
Eric Boullier lupaa, että Barcelonan ensimmäisellä testiviikolla menetetyt kilometrit eivät tule erityisesti haittamaan alkavaa kautta. Kimi Räikkösen paluu puolestaan on jo onnistunut, eikä siitä ole kysymystä ranskalaisen mielestä.
– Hän on jo osoittanut mihin hän pystyy, Boullier sanoi Autosportille.
– Me emme ikinä saa takaisin menetettyjä neljää päivää ja olisivathan ne olleet tervetulleita. Sekä Kimi että Romain Grosjean olisivat tietysti hyötyneet kilometreistä, mutta niin vain joskus käy. Minusta teimme parhaan mahdollisen muina päivinä.
Pirellin renkaat ovat osoittautuneet isommaksi ongelmaksi Grosjeanille kuin Räikköselle, epäilee Boullier.
– Kimi on hyvä niiden kanssa, mutta Romain tarvitsee vielä hieman kokemusta. Romain kuitenkin osoitti hyvää kehitystä renkaiden hallinnassa Jerezistä Barcelonaan mentäessä, joten olen vakuuttunut, että hän onnistuu niiden kanssa kyllä.