Lotus ei ole nostanut tavoitteitaan – "Jos voimme, otamme enemmän"
Genii-pomo Gerard Lopez sanoo, että Lotuksen tavoite ei ole muuttunut kauden alusta. Talli pyrkii yhä neljänteen sijaan valmistajien sarjassa. Mahdollisuutta parempaan sijoitukseen ei ole kuitenkaan tarkoitus sulkea kokonaan pois laskuista.
– Sijoittuminen neljänneksi on yhä tavoite, ja minusta se on realistinen. Jos voimme saavuttaa enemmän, me otamme enemmän, mutta kärkinelikko on päämäärä, Lopez sanoo Autosportille.
– Juuri nyt minusta olemme yksi erittäin hyvistä talleista, sillä meillä on kaksi kuljettajaa, jotka voivat hankkia pisteitä.
– Kanadassa Kimi (Räikkönen) tasauspyörästä ei toiminut, joten se vei puoli sekuntia, ja hänen olisi pitänyt olla toisessa rivissä. Romain (Grosjean) teki virheen uusilla renkailla, mikä ei auttanut. Jos aloittaa 7:nnestä ja 11:nnestä [sic] ruudusta, voi saada podiumin. Kisan voi voittaa, mutta se on vaikeaa. Jotta me voimme saada osakilpailuvoiton, koko paketin täytyy toimia – ja on monia ihmisiä, jotka pyrkivät samaan.
– Kuitenkin niin kauan kuin molemmat kuljettajamme hankkivat pisteitä, olen tyytyväinen, luxembourgilainen toteaa.
LUE MYÖS:
- Suomalaiskuski palaa USA:n rallicrossradoille – alla F1-autoakin nopeammin kiihtyvä laite
- Mika Häkkisen tytär paljastaa: ”Käyn usein kisoissa ilman isääni”
- Red Bull löysi syyn Max Verstappenin keskeytykselle – ”Ei ollut mitään tehtävissä”
- Valtteri Bottakselle jälleen takaisku – Cadillac-pomolta rohkaiseva viesti
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Max Verstappenilta tutun näköinen tempaus – verrattiin heti Kimi Räikköseen
- George Russell vakuuttaa: ”Voin yhä voittaa maailmanmestaruuden”
- MM-rallin järjestäjä vihjaa yllätyksestä: Ott Tänak saatetaan nähdä lähtöviivalla
- Katalonian GP 2026 – F1: Aikataulu, ohjelma, tv, tulokset
- Espanjan GP 2026 – F1: Aikataulu, ohjelma, tv, tulokset
- Cadillacin johtaja teki kantansa selväksi Valtteri Bottaksesta
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Mika Salolta radikaali väite Viaplaylla: F1-tähti saamassa potkut – Niki Juusela ällistyi: ”Onko toi totta?”
- Valtteri Bottaksen Monacon GP päättyi keskeytykseen – talli paljasti syyn
- Rangaistus tuli – Cadillacin historian avauspiste romukoppaan
- Monacon F1-harjoituksissa rysähti – Ferrari aloitti vahvasti
- Valtteri Bottakselle avautumassa yllätyssauma? ”Yksi parhaista tilaisuuksista”
- Erikoinen välikohtaus Monacossa – Oscar Piastria ei päästetty F1-varikolle
- George Russellilta katkera tilitys Monacossa – Mika Salo ei niele tallin selitystä
- Jyväskylän SM-ralliin huippunimiä – mukana myös koomikko Ismo Leikola
Genii-pomo Gerard Lopez sanoo, että Lotuksen tavoite ei ole muuttunut kauden alusta. Talli pyrkii yhä neljänteen sijaan valmistajien sarjassa. Mahdollisuutta parempaan sijoitukseen ei ole kuitenkaan tarkoitus sulkea kokonaan pois laskuista.
– Sijoittuminen neljänneksi on yhä tavoite, ja minusta se on realistinen. Jos voimme saavuttaa enemmän, me otamme enemmän, mutta kärkinelikko on päämäärä, Lopez sanoo Autosportille.
– Juuri nyt minusta olemme yksi erittäin hyvistä talleista, sillä meillä on kaksi kuljettajaa, jotka voivat hankkia pisteitä.
– Kanadassa Kimi (Räikkönen) tasauspyörästä ei toiminut, joten se vei puoli sekuntia, ja hänen olisi pitänyt olla toisessa rivissä. Romain (Grosjean) teki virheen uusilla renkailla, mikä ei auttanut. Jos aloittaa 7:nnestä ja 11:nnestä [sic] ruudusta, voi saada podiumin. Kisan voi voittaa, mutta se on vaikeaa. Jotta me voimme saada osakilpailuvoiton, koko paketin täytyy toimia – ja on monia ihmisiä, jotka pyrkivät samaan.
– Kuitenkin niin kauan kuin molemmat kuljettajamme hankkivat pisteitä, olen tyytyväinen, luxembourgilainen toteaa.