Lotus ei ole nostanut tavoitteitaan – "Jos voimme, otamme enemmän"
Genii-pomo Gerard Lopez sanoo, että Lotuksen tavoite ei ole muuttunut kauden alusta. Talli pyrkii yhä neljänteen sijaan valmistajien sarjassa. Mahdollisuutta parempaan sijoitukseen ei ole kuitenkaan tarkoitus sulkea kokonaan pois laskuista.
– Sijoittuminen neljänneksi on yhä tavoite, ja minusta se on realistinen. Jos voimme saavuttaa enemmän, me otamme enemmän, mutta kärkinelikko on päämäärä, Lopez sanoo Autosportille.
– Juuri nyt minusta olemme yksi erittäin hyvistä talleista, sillä meillä on kaksi kuljettajaa, jotka voivat hankkia pisteitä.
– Kanadassa Kimi (Räikkönen) tasauspyörästä ei toiminut, joten se vei puoli sekuntia, ja hänen olisi pitänyt olla toisessa rivissä. Romain (Grosjean) teki virheen uusilla renkailla, mikä ei auttanut. Jos aloittaa 7:nnestä ja 11:nnestä [sic] ruudusta, voi saada podiumin. Kisan voi voittaa, mutta se on vaikeaa. Jotta me voimme saada osakilpailuvoiton, koko paketin täytyy toimia – ja on monia ihmisiä, jotka pyrkivät samaan.
– Kuitenkin niin kauan kuin molemmat kuljettajamme hankkivat pisteitä, olen tyytyväinen, luxembourgilainen toteaa.
LUE MYÖS:
- Kova F1-huhu: Red Bullin suojatti nousemassa kuninkuusluokkaan
- Jättiuutinen rallin MM-sarjasta – pääluokan tulevaisuus sai ratkaisun
- Robin Räikkönen: ylivoimainen näytös!
- Maailman huiput jäivät nuolemaan näppejään Yhdysvalloissa – suomalaiskuski juhli uransa suurinta voittoa
- Suomen formulalupaus dominoi Italiassa – kolme voittoa viikonloppuna
- Rallilegenda Sébastien Loeb haastaa suomalaiskuskit EM-sarjassa
- F1-legenda löi pöytään kovan arvion Lewis Hamiltonista
- Lehti: Toyotan kulisseissa kuohuu – suomalaiskonkari ulos!
- F1-kulisseista jysähti väite: Max Verstappen sai tarjouksen Mercedekseltä
- Monacon GP:n jälkipyykki jatkuu – huipputallit haastavat FIA:n päätöksen
- Lehti: Toyotan kulisseissa kuohuu – suomalaiskonkari ulos!
- F1-legenda löi pöytään kovan arvion Lewis Hamiltonista
- F1-kulisseista jysähti väite: Max Verstappen sai tarjouksen Mercedekseltä
- Rallilegenda Sébastien Loeb haastaa suomalaiskuskit EM-sarjassa
- Viron MM-ralli 2026: Aikataulu, erikoiskokeet, osallistujat ja tv-lähetykset
- Robin Räikkönen: ylivoimainen näytös!
- Monacon GP:n jälkipyykki jatkuu – huipputallit haastavat FIA:n päätöksen
- Maailman huiput jäivät nuolemaan näppejään Yhdysvalloissa – suomalaiskuski juhli uransa suurinta voittoa
- Jättiuutinen rallin MM-sarjasta – pääluokan tulevaisuus sai ratkaisun
- Suomen formulalupaus dominoi Italiassa – kolme voittoa viikonloppuna
Genii-pomo Gerard Lopez sanoo, että Lotuksen tavoite ei ole muuttunut kauden alusta. Talli pyrkii yhä neljänteen sijaan valmistajien sarjassa. Mahdollisuutta parempaan sijoitukseen ei ole kuitenkaan tarkoitus sulkea kokonaan pois laskuista.
– Sijoittuminen neljänneksi on yhä tavoite, ja minusta se on realistinen. Jos voimme saavuttaa enemmän, me otamme enemmän, mutta kärkinelikko on päämäärä, Lopez sanoo Autosportille.
– Juuri nyt minusta olemme yksi erittäin hyvistä talleista, sillä meillä on kaksi kuljettajaa, jotka voivat hankkia pisteitä.
– Kanadassa Kimi (Räikkönen) tasauspyörästä ei toiminut, joten se vei puoli sekuntia, ja hänen olisi pitänyt olla toisessa rivissä. Romain (Grosjean) teki virheen uusilla renkailla, mikä ei auttanut. Jos aloittaa 7:nnestä ja 11:nnestä [sic] ruudusta, voi saada podiumin. Kisan voi voittaa, mutta se on vaikeaa. Jotta me voimme saada osakilpailuvoiton, koko paketin täytyy toimia – ja on monia ihmisiä, jotka pyrkivät samaan.
– Kuitenkin niin kauan kuin molemmat kuljettajamme hankkivat pisteitä, olen tyytyväinen, luxembourgilainen toteaa.