Rosberg: Williams-ura olisi saanut olla lyhyempi
Nico Rosberg sanoo, että hänen Williamsilla viettämänsä aika olisi saanut olla lyhyempikin. Ongelmaksi muodostui Sir Frank Williams, joka ei päästänyt häntä pois. Auto Motor und Sportille jutellut Rosberg sanoo, että häntä ei kuitenkaan huoleta hänen nykyinen voittojensa puute yli sadan osakilpailun jälkeenkään.
– En mieti sitä yhtään. Uskon omaan työhöni ja oli osakilpailuja sitten 100 tai ei, se ei huolestuta minua.
– Minä en kadu sitä. Olen varma, että tein oikean päätöksen vaihtaa Mercedekseen ja myös pysyä siellä.
Lehden kysymykseen, että olisko McLarenille meno ollut parempi, Rosberg vastasi, että se ei ollut mahdollista.
– Mielenkiintoa oli, mutta Frank ei päästänyt minua. Minulla oli sopimus. Neljä vuotta Williamsilla ei ollut tietenkään ideaalia – se olisi saanut olla hieman lyhyempi aika. Mutta erityiseti viimeinen vuosi siellä oli ponnahduslauta minulle. Koska olen sittemmin sijoittunut sarjassa aina seitsemmänneksi, ovat jotkut ihmiset huomanneet minut.
LUE MYÖS:
- Kova F1-huhu: Red Bullin suojatti nousemassa kuninkuusluokkaan
- Jättiuutinen rallin MM-sarjasta – pääluokan tulevaisuus sai ratkaisun
- Robin Räikkönen: ylivoimainen näytös!
- Maailman huiput jäivät nuolemaan näppejään Yhdysvalloissa – suomalaiskuski juhli uransa suurinta voittoa
- Suomen formulalupaus dominoi Italiassa – kolme voittoa viikonloppuna
- Rallilegenda Sébastien Loeb haastaa suomalaiskuskit EM-sarjassa
- F1-legenda löi pöytään kovan arvion Lewis Hamiltonista
- Lehti: Toyotan kulisseissa kuohuu – suomalaiskonkari ulos!
- F1-kulisseista jysähti väite: Max Verstappen sai tarjouksen Mercedekseltä
- Monacon GP:n jälkipyykki jatkuu – huipputallit haastavat FIA:n päätöksen
- Lehti: Toyotan kulisseissa kuohuu – suomalaiskonkari ulos!
- F1-legenda löi pöytään kovan arvion Lewis Hamiltonista
- F1-kulisseista jysähti väite: Max Verstappen sai tarjouksen Mercedekseltä
- MM-tilanne voi avata Max Verstappenille ulospääsyn Red Bullilta
- Viron MM-ralli 2026: Aikataulu, erikoiskokeet, osallistujat ja tv-lähetykset
- Rallilegenda Sébastien Loeb haastaa suomalaiskuskit EM-sarjassa
- Maksoiko George Russellin ja Kimi Antonellin kamppailu Mercedekselle voiton? Talli harkitsee nyt muutoksia
- Monacon GP:n jälkipyykki jatkuu – huipputallit haastavat FIA:n päätöksen
- Maailman huiput jäivät nuolemaan näppejään Yhdysvalloissa – suomalaiskuski juhli uransa suurinta voittoa
- Suomen formulalupaus dominoi Italiassa – kolme voittoa viikonloppuna
Nico Rosberg sanoo, että hänen Williamsilla viettämänsä aika olisi saanut olla lyhyempikin. Ongelmaksi muodostui Sir Frank Williams, joka ei päästänyt häntä pois. Auto Motor und Sportille jutellut Rosberg sanoo, että häntä ei kuitenkaan huoleta hänen nykyinen voittojensa puute yli sadan osakilpailun jälkeenkään.
– En mieti sitä yhtään. Uskon omaan työhöni ja oli osakilpailuja sitten 100 tai ei, se ei huolestuta minua.
– Minä en kadu sitä. Olen varma, että tein oikean päätöksen vaihtaa Mercedekseen ja myös pysyä siellä.
Lehden kysymykseen, että olisko McLarenille meno ollut parempi, Rosberg vastasi, että se ei ollut mahdollista.
– Mielenkiintoa oli, mutta Frank ei päästänyt minua. Minulla oli sopimus. Neljä vuotta Williamsilla ei ollut tietenkään ideaalia – se olisi saanut olla hieman lyhyempi aika. Mutta erityiseti viimeinen vuosi siellä oli ponnahduslauta minulle. Koska olen sittemmin sijoittunut sarjassa aina seitsemmänneksi, ovat jotkut ihmiset huomanneet minut.