Alonso kehuu jälleen Kimi Räikköstä: Yksi voittajaehdokkaista
Aikanaan Kimi Räikkösen kovin kilpakumppani, Fernando Alonso, on viime aikoina innostunut kehumaan suomalaista ja hänen paluutaan. Sama jatkui myös Brasilian mediassa.
– Se, että tulee olemaan kuusi mestaria, nostaa sarjan tasoa ja mitä enemmän mestareita ja huippukuljettajia on, sitä enemmän kaikilla on janoa menestyä tänä vuonna, Alonso sanoi TotalRacen haastattelussa.
– Kimin paluu on loistava uutinen meille kaikille, ei pelkästään Formula 1:ssä, vaan myös katsojille, ihmisille, jotka rakastavat kisoja, koska hän on todella lahjakas kuljettaja, joka on aina kunnioittanut muita ja jota vastaan on aina ollut hienoa kilpailla vieri vieressä.
Alonson mukaan ensi kaudella tulee olemaan uskomattomat 14 kuljettajaa, jotka voivat voittaa osakilpailun.
– Kaiken kaikkiaan tulee olemaan 12 kuljettajaa, jotka ovat voittaneet kisan. Joten noin 14:llä tulee olemaan mahdollisuus voittoon sunnuntaisin jos auto on hyvä. Tämä tulee olemaan hienoa faneille.
LUE MYÖS:
- Mika Häkkisen tytär paljastaa: ”Käyn usein kisoissa ilman isääni”
- Red Bull löysi syyn Max Verstappenin keskeytykselle – ”Ei ollut mitään tehtävissä”
- Valtteri Bottakselle jälleen takaisku – Cadillac-pomolta rohkaiseva viesti
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Max Verstappenilta tutun näköinen tempaus – verrattiin heti Kimi Räikköseen
- George Russell vakuuttaa: ”Voin yhä voittaa maailmanmestaruuden”
- MM-rallin järjestäjä vihjaa yllätyksestä: Ott Tänak saatetaan nähdä lähtöviivalla
- Katalonian GP 2026 – F1: Aikataulu, ohjelma, tv, tulokset
- Espanjan GP 2026 – F1: Aikataulu, ohjelma, tv, tulokset
- Cadillacin johtaja teki kantansa selväksi Valtteri Bottaksesta
- Cadillacin johtaja teki kantansa selväksi Valtteri Bottaksesta
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Mika Salolta radikaali väite Viaplaylla: F1-tähti saamassa potkut – Niki Juusela ällistyi: ”Onko toi totta?”
- Valtteri Bottaksen Monacon GP päättyi keskeytykseen – talli paljasti syyn
- Rangaistus tuli – Cadillacin historian avauspiste romukoppaan
- Monacon F1-harjoituksissa rysähti – Ferrari aloitti vahvasti
- Valtteri Bottakselle avautumassa yllätyssauma? ”Yksi parhaista tilaisuuksista”
- Erikoinen välikohtaus Monacossa – Oscar Piastria ei päästetty F1-varikolle
- George Russellilta katkera tilitys Monacossa – Mika Salo ei niele tallin selitystä
- Jyväskylän SM-ralliin huippunimiä – mukana myös koomikko Ismo Leikola
Aikanaan Kimi Räikkösen kovin kilpakumppani, Fernando Alonso, on viime aikoina innostunut kehumaan suomalaista ja hänen paluutaan. Sama jatkui myös Brasilian mediassa.
– Se, että tulee olemaan kuusi mestaria, nostaa sarjan tasoa ja mitä enemmän mestareita ja huippukuljettajia on, sitä enemmän kaikilla on janoa menestyä tänä vuonna, Alonso sanoi TotalRacen haastattelussa.
– Kimin paluu on loistava uutinen meille kaikille, ei pelkästään Formula 1:ssä, vaan myös katsojille, ihmisille, jotka rakastavat kisoja, koska hän on todella lahjakas kuljettaja, joka on aina kunnioittanut muita ja jota vastaan on aina ollut hienoa kilpailla vieri vieressä.
Alonson mukaan ensi kaudella tulee olemaan uskomattomat 14 kuljettajaa, jotka voivat voittaa osakilpailun.
– Kaiken kaikkiaan tulee olemaan 12 kuljettajaa, jotka ovat voittaneet kisan. Joten noin 14:llä tulee olemaan mahdollisuus voittoon sunnuntaisin jos auto on hyvä. Tämä tulee olemaan hienoa faneille.