Alonson kotimaassa kateutta Räikkösen tuloksista? – "Lotus keskikastia"
Fernando Alonson kotimaassa Espanjassa tuntuu olevan ongelmia hyväksyä, että Lotus ja Kimi Räikkönen olivat lupaavassa vauhdissa kautta edeltävissä testeissä. Suuri espanjalaissanomalehti pitää Lotusta enintään viidenneksi parhaana tallina tällä hetkellä.
– Lotus on se talli, joka on saanut aikaan paljon lööppeja. Ensin Kimi Räikkösen avulla Valenciassa ja sitten ajamalla nopeimpia kierroksia testeissä, Marcan F1-toimittaja Marco Canseco kirjoittaa.
– Talli on ehdottomasti voittaja ennen kauden alkua. Se titteli tosin on täysin arvoton, kuten Williams osoitti viime vuonna.
– Räikkönen sanoo, että hän on parempi ajaja kuin lähtiessään pois formuloista. Tosiasia on, että palaaminen takaisin kohtuullisella autolla palkintokorokekandidaattina yhdessä Sebastian Vettelin, Fernando Alonson, Lewis Hamiltonin, Jenson Buttonin ja kumppaneiden kanssa on luksusta. Jää nähtäväksi onko ajaminen Australiassa yhtä iloista menoa.
Lotus taistelee Force Indian kanssa – neljä suurta oma lukunsa
Lotus-tallia Canseco ei pidä Ferrarin tai Mercedeksen tasoisena. Lotus tulee lehden mukaan taistelemaan melko tasaväkisesti todennäköisesti Force Indian kanssa ja mahdollisesti myös Sauberin. – Lotus loisti erityisesti yhdellä kierroksella. Pidemmässä ajossa se oli selkeästi huonompi kuin Red Bull, Mercedes sekä McLaren ja vähän huonompi kuin Ferrari. – Force India lienee Lotuksen luonnollinen vihollinen neljän suuren tallin takana, ellei Sauberilla ole siihen mitään sanottavaa, Canseco kirjoittaa.LUE MYÖS:
- Helle koettelee F1-kuljettajia Itävallassa – poikkeusjärjestelyt käyttöön
- Toyota lähettää Ott Tänakin Rooman EM-ralliin Rally2-autolla
- Lewis Hamiltonin mestaruushaaveille lisäpotkua? Ferrari tuomassa ”salaisen aseensa” Itävallan GP:hen
- Valtteri Bottas nimesi suurimman ongelmansa Cadillacin ratissa
- Kova F1-huhu: Red Bullin suojatti nousemassa kuninkuusluokkaan
- Jättiuutinen rallin MM-sarjasta – pääluokan tulevaisuus sai ratkaisun
- Robin Räikkönen: ylivoimainen näytös!
- Maailman huiput jäivät nuolemaan näppejään Yhdysvalloissa – suomalaiskuski juhli uransa suurinta voittoa
- Suomen formulalupaus dominoi Italiassa – kolme voittoa viikonloppuna
- Rallilegenda Sébastien Loeb haastaa suomalaiskuskit EM-sarjassa
- Maailman huiput jäivät nuolemaan näppejään Yhdysvalloissa – suomalaiskuski juhli uransa suurinta voittoa
- Valtteri Bottas nimesi suurimman ongelmansa Cadillacin ratissa
- Robin Räikkönen: ylivoimainen näytös!
- Rallilegenda Sébastien Loeb haastaa suomalaiskuskit EM-sarjassa
- Kova F1-huhu: Red Bullin suojatti nousemassa kuninkuusluokkaan
- Jättiuutinen rallin MM-sarjasta – pääluokan tulevaisuus sai ratkaisun
- Suomen formulalupaus dominoi Italiassa – kolme voittoa viikonloppuna
- Lewis Hamiltonin mestaruushaaveille lisäpotkua? Ferrari tuomassa ”salaisen aseensa” Itävallan GP:hen
- Toyota lähettää Ott Tänakin Rooman EM-ralliin Rally2-autolla
Fernando Alonson kotimaassa Espanjassa tuntuu olevan ongelmia hyväksyä, että Lotus ja Kimi Räikkönen olivat lupaavassa vauhdissa kautta edeltävissä testeissä. Suuri espanjalaissanomalehti pitää Lotusta enintään viidenneksi parhaana tallina tällä hetkellä.
– Lotus on se talli, joka on saanut aikaan paljon lööppeja. Ensin Kimi Räikkösen avulla Valenciassa ja sitten ajamalla nopeimpia kierroksia testeissä, Marcan F1-toimittaja Marco Canseco kirjoittaa.
– Talli on ehdottomasti voittaja ennen kauden alkua. Se titteli tosin on täysin arvoton, kuten Williams osoitti viime vuonna.
– Räikkönen sanoo, että hän on parempi ajaja kuin lähtiessään pois formuloista. Tosiasia on, että palaaminen takaisin kohtuullisella autolla palkintokorokekandidaattina yhdessä Sebastian Vettelin, Fernando Alonson, Lewis Hamiltonin, Jenson Buttonin ja kumppaneiden kanssa on luksusta. Jää nähtäväksi onko ajaminen Australiassa yhtä iloista menoa.