Valtteri Bottas jäi Miamin GP:ssä sijalle 18.

Suomalaiskuskin kisan pilasi lopullisesti varikon läpiajorangaistus, joka johtui 9,5 km/h ylinopeudesta varikkosuoralla.

Bottas paljasti kisan jälkeen, että syy löytyi ohjauspyörän viallisista painikkeista.

– Painoin nopeusrajoitinta, mutta en ilmeisesti tarpeeksi kovaa. Meiltä puuttuu vaste joistakin painikkeista, Bottas selitti medialle.

Cadillacilla on nyt kaksi viikkoa aikaa hioa kalusto kuntoon ennen Kanadan Montrealissa ajettavaa seuraavaa osakilpailua.

LUE MYÖS: