Valtteri Bottas kertoi mitä Sennasta ja Maldonadosta poikkeavaa hän voi tarjota
Kuva: Getty Images
Valtteri Bottas ei ole neuvotellut minkään muun tallin kanssa ensi vuodesta, hän kertoo tuoreessa haastattelussa. Williams-kuljettaja sanoo toivovansa, että se ei tule tarpeelliseksikaan.
– En tällä hetkellä. Ihanteellista olisi pysyä Williamsilla ja me yhä odotamme uutisia ensi vuodesta tallilta, joten toivon, että meidän ei tarvitse keskustella siitä muiden tallien kanssa, Bottas sanoi ESPNF1:n haastattelussa.
Kolmoskuljettaja myöntää tuntevansa pientä kateutta samanikäisiä ajajia kohtaan, jotka ovat jo ehtineet päästä ajamaan sunnuntaisin.
– Tietenkin haluaisin olla formula ykkösissä [kisakuskina] ja olisin halunnut olla jo paljon aiemmin. Kun siis näkee jonkun, jonka kanssa on ajanut kilpaa – kuten Daniel Ricciardo ja Jean-Eric Vergne, joiden kanssa ajoin vuonna 2008 Formula Renaultia – tietenkin tulee hieman kateelliseksi, koska samaa haluaa itsekin. Mutta toivottavasti se on tulossa.
Kysyttäessä mitä Pastor Maldonadosta ja Bruno Sennasta poikkeavaa hän voi tarjota tallilleen, 23-vuotiaan vastaus oli selvä.
– Minusta voin tuoda nuorta vauhtia, hyvää vauhtia ja jos pääsen ajamaan enemmän ja saan kokemusta, mielestäni voin vielä kehittyä paljon ja tehdä todella hyvää työtä.
LUE MYÖS:
- Rallilegenda Sébastien Loeb haastaa suomalaiskuskit EM-sarjassa
- F1-legenda löi pöytään kovan arvion Lewis Hamiltonista
- Lehti: Toyotan kulisseissa kuohuu – suomalaiskonkari ulos!
- F1-kulisseista jysähti väite: Max Verstappen sai tarjouksen Mercedekseltä
- Monacon GP:n jälkipyykki jatkuu – huipputallit haastavat FIA:n päätöksen
- Belgian GP 2026 – F1: Aikataulu, ohjelma, tv, tulokset
- Viron MM-ralli 2026: Aikataulu, erikoiskokeet, osallistujat ja tv-lähetykset
- Maksoiko George Russellin ja Kimi Antonellin kamppailu Mercedekselle voiton? Talli harkitsee nyt muutoksia
- MM-tilanne voi avata Max Verstappenille ulospääsyn Red Bullilta
- Upea ele Mika Häkkiselle – McLaren kunnioitti suomalaislegendaa näyttävästi
- Nyt puhuu Kalle Rovanperä: näin ura jatkuu – iso päätös tehty
- Lehti: Toyotan kulisseissa kuohuu – suomalaiskonkari ulos!
- F1-legenda löi pöytään kovan arvion Lewis Hamiltonista
- Upea ele Mika Häkkiselle – McLaren kunnioitti suomalaislegendaa näyttävästi
- F1-kulisseista jysähti väite: Max Verstappen sai tarjouksen Mercedekseltä
- Lewis Hamilton mukana mestaruustaistelussa? Toto Wolff antoi selvän vastauksen
- MM-tilanne voi avata Max Verstappenille ulospääsyn Red Bullilta
- Viron MM-ralli 2026: Aikataulu, erikoiskokeet, osallistujat ja tv-lähetykset
- Rallilegenda Sébastien Loeb haastaa suomalaiskuskit EM-sarjassa
- Maksoiko George Russellin ja Kimi Antonellin kamppailu Mercedekselle voiton? Talli harkitsee nyt muutoksia
Valtteri Bottas ei ole neuvotellut minkään muun tallin kanssa ensi vuodesta, hän kertoo tuoreessa haastattelussa. Williams-kuljettaja sanoo toivovansa, että se ei tule tarpeelliseksikaan.
– En tällä hetkellä. Ihanteellista olisi pysyä Williamsilla ja me yhä odotamme uutisia ensi vuodesta tallilta, joten toivon, että meidän ei tarvitse keskustella siitä muiden tallien kanssa, Bottas sanoi ESPNF1:n haastattelussa.
Kolmoskuljettaja myöntää tuntevansa pientä kateutta samanikäisiä ajajia kohtaan, jotka ovat jo ehtineet päästä ajamaan sunnuntaisin.
– Tietenkin haluaisin olla formula ykkösissä [kisakuskina] ja olisin halunnut olla jo paljon aiemmin. Kun siis näkee jonkun, jonka kanssa on ajanut kilpaa – kuten Daniel Ricciardo ja Jean-Eric Vergne, joiden kanssa ajoin vuonna 2008 Formula Renaultia – tietenkin tulee hieman kateelliseksi, koska samaa haluaa itsekin. Mutta toivottavasti se on tulossa.
Kysyttäessä mitä Pastor Maldonadosta ja Bruno Sennasta poikkeavaa hän voi tarjota tallilleen, 23-vuotiaan vastaus oli selvä.
– Minusta voin tuoda nuorta vauhtia, hyvää vauhtia ja jos pääsen ajamaan enemmän ja saan kokemusta, mielestäni voin vielä kehittyä paljon ja tehdä todella hyvää työtä.