Kimi Räikkönen on pettynyt – "En ole ollut niin vahva kuin olen halunnut"
Kimi Räikkönen kertoo, että kauden kolme palkintokorokesijaa ovat kenties yli odotusten, mutta lopulta pettymys Lotuksen kilpailukyvyn ilmennyttyä odotuksia selvästi kovemmaksi.
– Jos olisit kysynyt minulta ennen kauden alkua, että olisinko tyytyväinen palkintokorokesijoituksiin, olisin vastannut ”kyllä”. Nyt minulla on kuitenkin ollut hyviä tuloksia ja haluan enemmän. Viimeisissä muutamassa kisassa en ole ollut niin vahva kuin olen halunnut, Räikkönen sanoi Sky Sportsin mukaan.
– Me olemme sijoittuneet hyvin, mutta olen pettynyt, että meillä ei ole voittoa vielä. Meidän täytyy vain saada kaikki kohdalleen ja olen varma, että se voi tulla.
Tallikaveri Romain Grosjean on yhtä luottavainen.
– Me otimme suuria askelia Valenciassa ja opimme ymmärtämään joitakin suorituskykyyn liittyviä seikkoja. Se tulee auttamaan meitä loppuosassa kautta. En malta odottaa, että pääsemme soveltamaan niitä Silverstonessa, ranskalainen sanoi.
LUE MYÖS:
- Valtteri Bottas nimesi suurimman ongelmansa Cadillacin ratissa
- Kova F1-huhu: Red Bullin suojatti nousemassa kuninkuusluokkaan
- Jättiuutinen rallin MM-sarjasta – pääluokan tulevaisuus sai ratkaisun
- Robin Räikkönen: ylivoimainen näytös!
- Maailman huiput jäivät nuolemaan näppejään Yhdysvalloissa – suomalaiskuski juhli uransa suurinta voittoa
- Suomen formulalupaus dominoi Italiassa – kolme voittoa viikonloppuna
- Rallilegenda Sébastien Loeb haastaa suomalaiskuskit EM-sarjassa
- F1-legenda löi pöytään kovan arvion Lewis Hamiltonista
- Formula 1 -auton jarrusatula ja sen erot tavallisen katuauton mekaniikkaan
- Lehti: Toyotan kulisseissa kuohuu – suomalaiskonkari ulos!
- Lehti: Toyotan kulisseissa kuohuu – suomalaiskonkari ulos!
- F1-legenda löi pöytään kovan arvion Lewis Hamiltonista
- Maailman huiput jäivät nuolemaan näppejään Yhdysvalloissa – suomalaiskuski juhli uransa suurinta voittoa
- F1-kulisseista jysähti väite: Max Verstappen sai tarjouksen Mercedekseltä
- Rallilegenda Sébastien Loeb haastaa suomalaiskuskit EM-sarjassa
- Robin Räikkönen: ylivoimainen näytös!
- Jättiuutinen rallin MM-sarjasta – pääluokan tulevaisuus sai ratkaisun
- Kova F1-huhu: Red Bullin suojatti nousemassa kuninkuusluokkaan
- Suomen formulalupaus dominoi Italiassa – kolme voittoa viikonloppuna
Kimi Räikkönen kertoo, että kauden kolme palkintokorokesijaa ovat kenties yli odotusten, mutta lopulta pettymys Lotuksen kilpailukyvyn ilmennyttyä odotuksia selvästi kovemmaksi.
– Jos olisit kysynyt minulta ennen kauden alkua, että olisinko tyytyväinen palkintokorokesijoituksiin, olisin vastannut ”kyllä”. Nyt minulla on kuitenkin ollut hyviä tuloksia ja haluan enemmän. Viimeisissä muutamassa kisassa en ole ollut niin vahva kuin olen halunnut, Räikkönen sanoi Sky Sportsin mukaan.
– Me olemme sijoittuneet hyvin, mutta olen pettynyt, että meillä ei ole voittoa vielä. Meidän täytyy vain saada kaikki kohdalleen ja olen varma, että se voi tulla.
Tallikaveri Romain Grosjean on yhtä luottavainen.
– Me otimme suuria askelia Valenciassa ja opimme ymmärtämään joitakin suorituskykyyn liittyviä seikkoja. Se tulee auttamaan meitä loppuosassa kautta. En malta odottaa, että pääsemme soveltamaan niitä Silverstonessa, ranskalainen sanoi.