Webberiä kehotetaan harkitsemaan Ferrari-siirtoa
Entinen F1-kuljettaja ja vuoden 1980 maailmanmestari Alan Jones kehottaa maanmiestään Mark Webberiä harkitsemaan siirtymistä Ferrarille. Jones epäilee, että siirto voisi olla parempi vaihtoehto kuin jäädä Sebastian Vettelin tallikaveriksi Red Bullille.
– Mark on jo saavuttanut yhden niistä kahdesta asiasta, jotka jokainen kuljettaja haluaa saavuttaa. Toinen on voittaa Monaco ja toinen ajaa Ferrarilla. Jos hän menisi Ferrarille, se voisi olla raikas tuulahdus hänelle. Talli on erittäin arvostettu ja näyttäisi hyvältä CV:ssä, Jones sanoo AAP:n mukaan.
– Hän tulee erinomaisesti toimeen (Fernando) Alonson kanssa, joten se voisi olla hyvä suunta.
– Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Mark on hyvässä tallissa, mutta jos hän tekisi jatkosopimuksen Red Bullin kanssa ensi vuodesta, hänellä olisi yhä Vettel tallikaverina, mikä on aika vaikea tehtävä, Jones järkeilee.
LUE MYÖS:
- Mika Häkkisen tytär paljastaa: ”Käyn usein kisoissa ilman isääni”
- Red Bull löysi syyn Max Verstappenin keskeytykselle – ”Ei ollut mitään tehtävissä”
- Valtteri Bottakselle jälleen takaisku – Cadillac-pomolta rohkaiseva viesti
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Max Verstappenilta tutun näköinen tempaus – verrattiin heti Kimi Räikköseen
- George Russell vakuuttaa: ”Voin yhä voittaa maailmanmestaruuden”
- MM-rallin järjestäjä vihjaa yllätyksestä: Ott Tänak saatetaan nähdä lähtöviivalla
- Katalonian GP 2026 – F1: Aikataulu, ohjelma, tv, tulokset
- Espanjan GP 2026 – F1: Aikataulu, ohjelma, tv, tulokset
- Cadillacin johtaja teki kantansa selväksi Valtteri Bottaksesta
- Cadillacin johtaja teki kantansa selväksi Valtteri Bottaksesta
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Mika Salolta radikaali väite Viaplaylla: F1-tähti saamassa potkut – Niki Juusela ällistyi: ”Onko toi totta?”
- Valtteri Bottaksen Monacon GP päättyi keskeytykseen – talli paljasti syyn
- Rangaistus tuli – Cadillacin historian avauspiste romukoppaan
- Monacon F1-harjoituksissa rysähti – Ferrari aloitti vahvasti
- Valtteri Bottakselle avautumassa yllätyssauma? ”Yksi parhaista tilaisuuksista”
- Erikoinen välikohtaus Monacossa – Oscar Piastria ei päästetty F1-varikolle
- George Russellilta katkera tilitys Monacossa – Mika Salo ei niele tallin selitystä
- Jyväskylän SM-ralliin huippunimiä – mukana myös koomikko Ismo Leikola
Entinen F1-kuljettaja ja vuoden 1980 maailmanmestari Alan Jones kehottaa maanmiestään Mark Webberiä harkitsemaan siirtymistä Ferrarille. Jones epäilee, että siirto voisi olla parempi vaihtoehto kuin jäädä Sebastian Vettelin tallikaveriksi Red Bullille.
– Mark on jo saavuttanut yhden niistä kahdesta asiasta, jotka jokainen kuljettaja haluaa saavuttaa. Toinen on voittaa Monaco ja toinen ajaa Ferrarilla. Jos hän menisi Ferrarille, se voisi olla raikas tuulahdus hänelle. Talli on erittäin arvostettu ja näyttäisi hyvältä CV:ssä, Jones sanoo AAP:n mukaan.
– Hän tulee erinomaisesti toimeen (Fernando) Alonson kanssa, joten se voisi olla hyvä suunta.
– Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Mark on hyvässä tallissa, mutta jos hän tekisi jatkosopimuksen Red Bullin kanssa ensi vuodesta, hänellä olisi yhä Vettel tallikaverina, mikä on aika vaikea tehtävä, Jones järkeilee.