Heikki Kovalainen uskoo, että hänet voidaan nähdä ensi kaudella jälleen kisakuljettajana formula ykkösissä. Moskovassa viime viikonloppuna vieraillut 31-vuotias kertoi venäläiselle Championat.com-sivustolle, että mikään ei ole varmaa, mutta sanoi tilanteen kehittyvän myönteisissä merkeissä. – On vaikea sanoa, kuinka korkeat tai matalat mahdollisuuteni ovat. Tietenkin on tavoitteeni palata takaisin kisakuljettajaksi, Kovalainen sanoi. – Mahdollisuuteni ovat varmaankin nyt paremmat kuin aiemmin, mutta tällä hetkellä en keskustele kenenkään kanssa mukaan lukien oman tallini [Caterham]. Keskityn vain työhöni. – Katsotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan; formula ykkösistä ei koskaan voi tietää.

LUE MYÖS: