Lewis Hamilton hämmentyi – "Mitä v*ttua"
Lewis Hamilton on päässyt jälleen siteeraamaan brittikoomikko Sacha Baron Cohenia (”Maybe it’s because I’m black”, Monaco 2011).
Tallikaveriinsa verrattuna heikosti sujuneen eilisen Belgian GP:n aika-ajon jälkeen McLaren-kuski lähetti tweettauksen, jossa hän pohdiskeli, että ”mitä v**tua”.
Jälkeenpäin hän poisti viestin, mutta brittikuskin tweettauksia seuraa vajaat miljoona ihmistä ja hätäratkaisu ei toiminut. Niinpä Hamilton selitti viestiään uudella viserryksellä.
– Sanoin mitä v**tua vitsinä, niin Ali G sanoi Diktaattorissa lol rauhoittukaa. Huominen on uusi päivä. Pyritään kaksoisvoittoon.
Sittemmin kyseinenkin viesti on poistunut Hamiltonin twitter-tililtä.
LUE MYÖS:
- Toyotan virolaiskuski löi Esapekka Lapin Jyväskylässä
- Miten tämä on edes mahdollista? Barcelonassa nähtiin yksi F1-historian oudoimmista keskeytyksistä
- MM-kärki Kimi Antonellille dramaattinen keskeytys – Mercedes vahvisti syyn
- Lewis Hamilton palasi voittajaksi – Kimi Antonellin voittoputki katkesi dramaattisissa olosuhteissa
- Synkkä putki jatkuu: Valtteri Bottas keskeytti jälleen
- Max Verstappen varoittaa: ”Kaikki tulevat olemaan vaikeuksissa”
- Renkaat pettivät Tuukka Taposen – tylysti ulos pisteiltä
- Jyväskylän SM-ralli 2026: Tulokset
- Fernando Alonsosta tärähti villi huhu
- Espanjan aika-ajoista muodostui trilleri – Charles Leclerc täräytti ratkaisuhetkillä ulos
- Robin Räikkönen kerää voittoja Euroopassa – nyt Kimi kommentoi poikansa tulevaisuutta
- Valtteri Bottas onnistui Barcelonan harjoituksissa – kärjessä äärimmäisen tasaista
- Suomalaiskuski palaa USA:n rallicrossradoille – alla F1-autoakin nopeammin kiihtyvä laite
- FIA kumosi rangaistukset – Monacon GP:n palkintokoroke uusiksi
- F1-kuskeja odottaa tukalat oltavat Barcelonassa
- Mika Häkkinen kommentoi Ferrari-tähden tulevaisuutta – tässä on mestarin vinkit: ”Sinun täytyy olla itsekäs”
- MM-rallin järjestäjä vihjaa yllätyksestä: Ott Tänak saatetaan nähdä lähtöviivalla
- Mika Häkkisen tytär paljastaa: ”Käyn usein kisoissa ilman isääni”
- Jyväskylän SM-ralli 2026: Tulokset
- Monacon kiista syvenee – McLaren ja Red Bull vastustamassa FIA:n ratkaisua
Lewis Hamilton on päässyt jälleen siteeraamaan brittikoomikko Sacha Baron Cohenia (”Maybe it’s because I’m black”, Monaco 2011).
Tallikaveriinsa verrattuna heikosti sujuneen eilisen Belgian GP:n aika-ajon jälkeen McLaren-kuski lähetti tweettauksen, jossa hän pohdiskeli, että ”mitä v**tua”.
Jälkeenpäin hän poisti viestin, mutta brittikuskin tweettauksia seuraa vajaat miljoona ihmistä ja hätäratkaisu ei toiminut. Niinpä Hamilton selitti viestiään uudella viserryksellä.
– Sanoin mitä v**tua vitsinä, niin Ali G sanoi Diktaattorissa lol rauhoittukaa. Huominen on uusi päivä. Pyritään kaksoisvoittoon.
Sittemmin kyseinenkin viesti on poistunut Hamiltonin twitter-tililtä.