Kimi Räikkönen ei halua vielä paljastaa, jatkaako hän ensi vuonna F1:ssä. Lotus-kuskia on varikkohuhuissa viety vahvasti Red Bullille, mutta ainahan vaihtoehtona on myös lopettaminen. – Tällä hetkellä minulla ei ole sopimusta ensi vuodeksi. Tästä on ollut paljon puhetta, mutta päätän sitten kun aika on oikea, Räikkönen sanoo Championat.comin mukaan. – Kuinka paljon minulla on vaihtoehtoja? Sanoisin että kaksi, mutta F1:ssä mikään ei koskaan ole varmaa. – En tee suunnitelmia pitkällä aikavälillä. Jos huomenna ilmenee, ettei F1 kiinnosta minua, niin lähden välittömästi. Mutta tiedän, että elämässä on hetkiä, jolloin haluat tehdä jotain muuta.

LUE MYÖS: